Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettglädjeämnen
Läst 3725 ggr
Mysan59
0

Kan inte låta bli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att tjata om mina barnbarn. Här kommer lite bilder på "den nya". Hon har inget namn än Glad

Min son Rickard var också och hälsade på och så somnade han med lillan på bröstet

Mysan59
0

En till bild, tummen har halkat in i munnen…

Mysan59
0

En till, jag tycker ju att hon är så ursöt, precis som storebror hennes.

Mysan59
0

Lilla pluttan…

Mysan59
0

Här är storebror också…

Angelclaw
0

Vilka otroligt söta barnbarn du har :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

[kobbeuffe]
0

Jag säger då det. Vad vore världen utan våra små…

pernillaa
0

Himmel vad hon är söt! =) Förstår att du är stolt Mysan!

Ha en bra dag! // Pernilla

[kobbeuffe]
0

Måste bara visa min lilla tröttmössa också :D

[kobbeuffe]
0

Tog den med datorns inbyggda webcam så därav bildkvaliten.

pernillaa
0

Håå vad gulligt. Mysigt att få rå om sådär bara! =)

Mysan59
0

Tack för era snälla svar!

Och Uffe, du har ju också en sötnöt! Flört

Fast jag måste erkänna, även om jag kan få på skallen för detta, men jag är egentligen inte speciellt barnkär.

Bebisar ok, men barn i allmänhet är inget jag slänger mig över, men sen beror det på lite förstås…

Fast självklart älskar jag mina egna barn (som nu är 21, 25 och 28 år) Flört och mina barnbarn…

Så, nu har jag gjort dagens bekännelse! Skrattande

pernillaa
0

Det märkliga är att jag inte heller är det Mysan. Jag var det innan jag själv fick barn men sen har det väl varit ganska mycket tjorv kring föräldraskapet så jag funderar på om jag ens vill ha några fler barn. Inte i nuläget i alla fall. Jag älskar min son men jag vet inte om jag vill gå igenom det jag gick igenom där i början. Man är väl inte en dålig människa bara för att man inte är speciellt barnkär?!

Vissa skaffar aldrig barn ens.

Mysan59
0

#12 Skönt att höra. Jo men vissa kan ju tycka att man är lite "konstig".

Nej, jag förstår att du är lite anti, men det kan ju ändra sig, med rätt personer omkring dig…

pernillaa
0

Jo precis. Men vi är ju konstiga här på SB så det gör ingenting. =)

Såhär normal är min son. =)

Mysan59
0

Hahaha, ser skönt ut! Han är ju också så söt! Skrattande

pernillaa
0

Tack! =)

Ritva
0

Finns det något mer som gör en så sömnig än ett sovande barn i famnen. Det är nog helt hopplöst att försöka hålla sig vaken…Glad 

Jag kan fortfarande bli dödstrött när minstingen (7 år) somnar på mig..

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Sofiae
0

Härliga bilder!!!

Hur skall man vara när man är barnkär? Det är i alla fall inte samma sak som att älska sina barn! Jag tror att jag är så där lagom barnkär, jag har två barn, hade aldrig önskan om att skaffa flera. Fast nyfödda bebisar är det bästa jag vet. Barn är ju små människor, sin familj älskar man oavsett de är stora eller små. Men man älskar ju inte alla människor, varesej de är små eller stora.

Jag har tre barnbarn som jag har älskat sedan de föddes, de är nu 16, 17 och 20 år.

Mysan59 jag tror du är som de flesta av oss.

Detta blev lite virrigt, men man kan ju inte fordra så mycket av en medlem på SB.

Mysan59
0

#18 Tack Sofiae!

Jo men en del älskar ju alla barn! Men fast jag har tre barn så planerade jag dom inte så där som en del gör, ända från dom är barn själva så är deras högsta önskan att gifta sig och skaffa barn.

Äh, du skriver att ditt inlägg blev virrigt, vilket jag inte alls tycker, men mina blir alltid så virriga…

Men nu så har jag tre barn och två barnbarn och det är toppen! Glad Även om jag inte är "mammatypen" Cool

powderpuff
0

Mysan du behöver inte vara ensam att känna så för så kan jag också känna.

Har 2 barn och älskar de över allt annat men jag håller inte gärna andras barn eller så. Jag gillar djuren bättre FörvånadSkäms

Men det kan inte hjälpas vissa barn är sötare än andra och de har lyckats samla sig härGlad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Mysan59
0

#20 Åh så gulligt skrivet! Glad

Men det känns ju skönt att jag inte är ensam om att inte "älska alla barn".

Jag älskar djur jag också…

Angelclaw
0

Herrejisses vilka söta ungar ni har allihop!! Inte hjälper det min biologiska klocka att sakta ner direkt!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

ljusbarn
0

#4 jag ser en kvinna i flätor som spelar fiol…. runt omkrign henne finns barn, andra kvinnor och några katter.. någon steker något vid spisen, pannkakor, eller något plättliknande, eventuellt blinier, och det råder liksom ett lugn….. när är bilden tagen? jag får en känsla av att det är en sorts högtid, och att man liksom samlats…. kanske mickelsmäss? var är bilden tagen, har det bott folk i ert hus innan eller är det nybyggt? är det från 30-talet? människorna har kläder som ser ut att komma från den tiden. precis ovanför barnens huvud ser jag något som liknar en Orb, men jag får känslan av att det är damm. eller kanske är det en ovanligt svag Orb? kanske en från 30-talet.. som steker plättar…