Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2875 ggr
[Woozy]
0

Blyga spöket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden fotade jag för nästan ett år sedan i en lokal där det finns paranormala energier. Ibland så flyger det kartonger. Ibland så hörs det tunga släpande steg. Ibland plingar dörr-censorn. När jag kom till lokalen så började jag svettas som en gris. Jag fick avsluta fotograferandet efter kanske 5min och gå ut i friska luften (totalt dyngsur av svett).

Andra som varit där har fått oförklarlig huvudvärk på vissa ställen i lokalen. Har de backat 1-2m så har huvudvärken försvunnit. Går de tillbaka, så har huvudvärken kommit tillbaka på ett blink.

Woozy

huffelpuff
0

Vet inte riktigt vad jag ska kolla efter, men av det jag ser i det som du ringat in är det väl inte mer än att plasten har böjt sig? OM det nu är strecket du menar??

Lilj-an
0

Ser en man, hans huvudform är  speciell , han har en bred panna , han håller bägge händerna i kors tryckt mot sin hals …..

[Woozy]
0

Det jag ser är en man med nån form av hatt. typ Napoleon hade.Jag ser klart och tydligt ögonen. Ögonhålorna kanske är bättre ord.

#1 Kolla bakom "strecket".

Woozy

Denna kommentar har tagits bort.
pernillaa
0

Jag gör det här enkelt för er istället. Nu tar jag bort alla inlägg ni har skickat till varandra i den här tråden och sen kan ni ta det här privat.

Acko - du behöver inte var så nedlåtande. Även fast du inte håller med så är det inte säkert att det du säger är rätt. Tona ned dina kommentarer lite.

Woozy - Det krävs alltid två att bråka, du är den som har använt mest elakheter och personliga påhopp här.

Ha en bra dag! // Pernilla

[Woozy]
0

Det kan ju bero på att "han" förföljer mig oavsett sajt och håller på. Varför han gör det vet jag inte. Har bett han sluta, men icke. Så ligger det till.

(det är inte bara mig han är på).

Nu är han förhoppninsgvis medveten om att jag vill att han ska sluta att förfölja mig. Så nu lägger vi ned det här.

Tack.

Woozy

pernillaa
0

Okej.

Jag lägger mig inte i mer än såhär just nu.

Jag förstår att det är drygt för dig woozy om det är så men samtidigt så kan jag inte göra annat nu än att hytta med fingret åt er båda. Om det nu är så att han provocerar dig så gör du ju klart bäst i att ignorera det. Är han ett problem så kommer han att åka ut tillslut men om du woozy fortsätter besvara hans kommentarer med samma skit så åker ni båda ut tillslut.

Nu låter vi tråden återgå till det den är ämnad för.

Ha en bra dag! // Pernilla

[Woozy]
0

Du har rätt. Givetvis så skulle jag ignorerat "han" från första början. Jag får skylla på att jag inte sovit sen i Torsdags. Skäms

Woozy