Vad är det på denna BILD?
Jag kan inte utala mig såvidare jag inte ser mer av bilden om det är en vattendroppe i reflexljus. Du kanske kan sudda personens ansikte på kortet?
denna märliga ring är strax över huvudet på min son,ville inte ha han med på bilden å sätta ut på nätet så jag tog bort hans ansikte,det är min mob tele som inte vart i kontakt med vatten,dessa märkliga ringar är bara där min son befinner sej oftast,tar man bild på hans rum så är de massa starka runda ringar,men inte på andra ställen i lägenheten! kamra linsen har nog aldrig vart så ren som den är,då ja trott att de va nått fel,men nu flera månader senare med samma märkliga bilder,de kan ju knappast va nån slump ? Frågan är VAD är det? Varför ser de ut som 2 "skallar" "huvuden" i ringen/ringarna?
Nej självklart det hade jag inte heller velat att någon bild på mina släktingar kommer ut på nätet. Tänkte mer så man kanske kan se tröjan om det kan vara något som speglar sig, däremot har ljusringen och står upp till de klassiska exempel på "riktig" ja energiboll.
Men för säkerhets skull skulle jag gärna kolla vidare på bilden men vill gärna se lite mer av den du får gärna ta den via PM och självklart raderar jag bilden efteråt är bara nyfiken på ljusfenomenet på bilden.
Du har en person där som vill att du slutar spela så hög musik för det gör ont i den personens öron,en morbror?? ha sätter sig kaxigt i en vit gungstol, det finns en blommig rund vit kudde där i den som han slänger ner på golvet så att han kan sitta bekvämt …han håller sig för öronen..om det betyder att du inte vill lyssna på honom eller vad det kan betyda får jag inte fram, men du ska inte spela så högt..
U R us
Vi spelar aldrig musik.. tv kollar vi på eller sitter vid datorn när vi har tid och ork,efter jobb och div aktiviteter! finns ingen annan här i närheten som heller skulle spela musik!
# 7
Det är alltid kring min son,eller i hans rum,i mitt sovrum elle andra ställen i huset kan ja inte fånga några som helst konstiga ringar eller liknande,men just där han e så finns de massor,fast nu på senare tid har de sett ut som 2 skallar i ringarna!!! varför vet ja inte,men INTRESSANT
( denna bild e tagen i vår hall strax över min sons huvud,men när ja sen tagit bilder i hallen så har ja aldrig lyckats få något annat på bild eller damm eller annat! så de konstigt att de händer när min son e där! Eller kan de va slumpen kanske?
Följer orberna din son oavsett vart han är? Är det bara i huset som orberna syns ovanför han? Jag tror att slumpen finns, men slumpen är bara ett samlingsnamn för oförklarliga händelser. Ofta så nöjer man sig vid att det var "slumpen" som gjorde ditt och datt, men i det här "fallet" så tror inte jag det, för det har ju hänt mer än nån gång med din son om man säger så.
Det första intrycket jag fick när jag kollade på orben var ett lugn. Men jag har ju givetvis inte en enda susning. Har du filmkamera eller filmkamera i din yuppie? Har du testat att filma? Har du lysrör nånstans i kåken, tex köket, tvätteriet mm. Testa fota där och se om den syns lika tydligt. Prova att laborera med vitbalansen i kameran eftersom lysrör har annat ljus.
Jag tycker det här var ganska intressant (allt som inte händer hemma hos mig är intressant) och skulle du "komma på" nåt mer, eller få mer bilder som är annorlunda mot den som du visat nu, så är iaf jag jätteintresserad av att få kolla på de.
Woozy
Trazan88 du har fått ett e-mail av mig. =)