Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterorberljusfenomen
Läst 3213 ggr
Tarzan88
0

Frågor om Orber

Jag undrar om någon vet nått om orber?

Jag har hört att orber har olika färger beuroende från vilka dementioner den är ifrån?

Någon som vet nått?

[Woozy]
0

Hej.

Det var en bra fråga. Jag tror aldrig jag läst/sett någon förklaring där färgerna är förknippade med olika dimensioner. Mycket bra fråga. Glad

Själv så har jag sett vita, grå (grå-svarta) och transparenta.

Woozy

Tarzan88
0

ja har sett med egna ögon ( ej fångade på bild utan "live" haha )

Oranga ,gröna, blå och vita… ( väldigt starka färger,men dom e såååå snabba försvinner lika snabbt som dom dyker upp! VARFÖR ?? Rynkar på näsan

[Woozy]
0

Jag vet inte varför de försvinner så snabbt. Min teori är att de är nervösa/rädda, men det gäller endast de transparenta orberna. Även grå-svarta orberna kan vara mkt snabba, men i mitt fall så förknippas "deras" beteende med aggressivitet.

Det är väl lika bra att säga att min teori begrundar sig på det jag sett i den här lägenheten. Sedan om transparenta orber etc beteer sig annorlunda på annan plats med andra personer (historia) vet inte jag.

Jag har märkt när man läser att vissa personer har sett tex lila orber och i ditt fall orange, gröna och blå orber. (vita är ju de vanligaste som "fångats" på bild/film). Dels för att det kanske kan blandas ihop med fukt och dels med damm. Sedan så finns det ju hur många exempel på som helst vad som kan generera tex "damm-orb". Pollen med "rätt" blixt tex.

Fråga: Om du försöker uppskatta hur lång sträcka du sett orberna live, hur långt har du sett de?? I min lägenhet så har det vanligaste varit ca 1-2 meter, men jag har på film en Orb som rör sig +5 meter, vilket är mkt ovanligt av det jag sett (både live och med filmkamera).

Woozy