Ljusfenomen??
och här
Oj så häftigt!
Var har du tagit dessa bilder? Är de fotade med blixt eller?
Hej
Det är min tjej som fotade de. De är tagna från våran balkong. Jag vet inte om hon använde blixt, men jag antar att kameran var i auto-läge och då så lär blixten ha använts. Det var nån gång kväll/natt som bilderna togs. (mörkt va det iaf som synes).
Woozy
Vill tillägga att bilderna INTE är i kronologisk ordning, utan jag döpte de 1,2,3 osv för att det var lättare och ha koll på vilka bilder jag skickat upp!.
Woozy

ser ut som månen också rör du på kameran så blir det så dära.
Det är nog som luxplyr säger. Har man autoläge på när det är mörkt så blir slutaren öppen en lång stund för att kunna få in ljuset och håller man inte kameran exakt stilla så blir det sådär. På bild #2 ser det faktiskt ut som månen.
Ja, varför inte?
Allt är möjligt mer eller mindre. Det är lite knepigt hur en måne kan vara grön. jag vet fakitkst inte vad det är förutom det man ser.. Ljusfenomen. Hur som helst så är det ovanliga bilder och lite småläckra.. 
Jag misstänker starkt att det var månförmörkelsen vi skulle fotografera, men när jag skickade in bilderna så såg jag ju bara det svarta och tänkte att det måste vara natt. Bilderna är kanske nåt år gamla och så länge räcker inte mitt minne.. 
Woozy

varför inte fråga TrevorS
, skämt åtsido, men han har tydligen studerat fenomen på bilder i flera år! och har fotokunskap…
Helt klart märkligt!
Jo visst är det knepigt, men nåt är det ju iaf. Hade det "bara" varit vitt ljus så hade det varit lättare och gissa, men grönt?. Well well, det kommer säkert nån förklaring snart av nån duktig medlem.
Woozy