Snart Haloween!
Jag bara älskar Haloween, ungar som tigger godis och klär ut sig till de mest fantasifulla figurer..och jag får ha mitt barnbarn några dagar..
Men vad ska ni göra på Haloween? ska ni se på läskiga filmer eller ha fest?
Härhemma ska ungdomarna ha fest och gå ut och busa till sig lite godis. Och en och annan pumpa ska väl le på trappan här….
Har någon lite roliga skrämseltips?
U R us
jag ska ut och spöka i skogen,alltid lika roligt att skrämma folk

Halloween är ju inte så stort här i Sverige ännu. Jag har inga direkta planer. Det skulle vara roligt om det bara visades en massa gamla 60-tals skräckfilmer och program om övernaturligt på TVn.
Klä ut dig till någon sprätt i regeringen…det borde skrämma många 

/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Det vore nog mindre lämpligt på många ställen

En av mina söner ska vara Mr Amerika" ..med fejkmuskler och allt…
U R us
Jag tänkte ha halloweenkalas för vuxna :o) Alla måste klä ut sig, sen ska jag bjuda på en blodig middag med vin.
# 6 Låter läskigt, vad hade du tänkt som blod?
U R us
#7 Röd karamellfärg :o)
Undrar om man kan göra något äckligt gott med rödbetor?..men det ska ju bli gott också…jag tror inte at mina ungdomar härhemma gillar rödbetor..
U R us
Man kan säkert baka med röbetor och använda som sötningsmedel och färg.
#6 Börja kalaset med en bloody Mary drink!!
Värmland"
#11 tack det var en bra ide :o)
Tycker halloween är lite överskattat med tanke på att det inte är så stort i sverige som det är i Usa det är ju större som sagt under påsekn, men det e ju aldrig fel med en halloween fest med kompisarna :D

man kan teipa fast vatten kranen, då om ma ska dricka eller nått. så spruttar det vatten över allt på diskbäcken och på byxorna så att de blir blöta.
luxpyr - hahaha…du är en riktig stygging!! 

/Fredrik
Värmland"
#9 rödbetspaj med fetaost är riktigt gott. fick mig övertalad om att äta rödbetor i alla fall :)
Jag älskar Halloween! Var i usa för några årsedan ungefär vid denna tiden. GUD så underbart! Alltså alla spök turer man kunde åka, allt skräp man kunde köpa och stämningen. Alltså gud… Jag längtar tillbaka! Ettp lus dessutom var ju att vara i charlestown (tror jag det var) i georgia som är en av de äldsta städerna i usa och dessutom har så mycket spökhistorier! Invånarna har till och med glas på sina murar för att skrämma bort spökena *myser i spöktemat*
Skall på fest hos en kompis ute i skogen och skrämma skiten ur gästerna!! he he he Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till. En typ.. läskig mördare med järnmask eller en undead doll :P svårt val!