Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterutanför-ämnetdiverse
Läst 2487 ggr
pernillaa
0

OT - Hej på er! =)

Nu var det lääänge sedan jag var in här.

Har inte haft råd att fylla på mitt internet den här månaden, inte heller mobilen. Fattiga tider vet ni. Har varit typ helt avskuren från omvärlden ett par veckor. Hehe.

Hur har ni det?

Ser att sajten mer eller mindre håller på att dö ut. Händer inte så mycket här alls. Vad ska vi ta oss till? =(

Här är läget allt annat än stabilt. Börjar på behandling på ASTA 18 nov och neuropsykiatrisk utredning börjar någonstans under nov-dec.

Tar hand om mina fiskar. Har 78 st yngel nu och 4 tjocka honor. Hahaha. Galet alltså.

Jag saknar er här. Er "stammisar" och Medarbetare. =(
Men jag orkar liks förbannat inte sitta här hela tiden. Lägger tid på mig själv och pojken min nu. Tar hand om mig själv och mitt psyke. Vilar liksom från livet just nu.

KRAM

Ha en bra dag! // Pernilla

Zadeira
0

Hej Pernilla!

Kul att se dig här! Tyvärr händer det inte mycket på sajten, jag kollar in nästan varje dag men det kommer inte upp mycket nytt, jag orkar inte heller engagera mig och hitta nytt material.

Hoppas allt är bra med din söte son! Ta hand om dig och honom nu!

kram

[Woozy]
0

Hej hej.

Jag har inte så mkt nytt att skicka upp då jag inte fotograferat på bra länge. Dock så håller jag på och labba med en web-camera som jag skall koppla in till bärbara. Sedan så småningom så är det tänkt att det skall bli IR, men det får vänta ett tag, för det kostar en slant och det luktar både bilbesiktning, bilskatt så det blir till att prioritera Foten i munnen.