Gammal bild
Hej på er
Hur har ni det? Ser att aktiviteten är otroooligt låg här nu.
Jag hjälpte min storasyster rensa bland gamla grejor och hittade det här gamla fotografiet av hennes son. Fick syn på en Orb som jag tycker ser ut som en dammorb men märkte att den i undre kanten ser ut att försvinna bakom den vita linjen. Men så började jag undra om den där linjen kan vara en reflexlinje på en vägg och att det i bakgrunden är en målning bara på väggen.
Vad tror ni? Kan det vara reflex?
För om det är reflex är det inte så konstigt att orben inte syns däröver.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Hej! Kul att du är här och kikar
!
Kan det inte vara så att den är så lika i färgen, så att det ser ut som att den försvinner, som räcket?
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Jo det kan det mycket väl vara. Jag tänkte med en gång att det är reflex som sitter på väggen. Tror det är likadant på golvet.
Jo jag tänkte att jag skulle bidra med det lilla jag hade då jag inte orkar leta annat. Den här dök bara upp av en händelse. =)
Trist dock att se aktivitetsindexet… =(
Jo jag håller med dig! Det är samma hos mig, typiskt nog. Tog över ansvaret och då tvärdog det! Ska fixa lite artiklar så får vi se om det händer något, men det är så mycket jag hålls med nu. Har dragit igång viktminskningen och träning samt utmaning i stegtävling på jobbet så det är liiite mycket nu! 
Ritva
Utmaning i stegtävling?
Ja det verkar vara rätt trögt på många sajter har jag märkt. Folk ska väl skynda sig att njuta av vädret innan det blir snö på backen och trögare att ta sig ut.
Här var det värsta stormbyar igår och rätt vad det var så snöade det stora lapphandskar. =)
Var så himla rädd för vintern då jag alltid blir deprimerad men snön gladde mig faktiskt.
Det var värst! Vi har bara haft nattfrost ännu! Men i morse var det 0 gradigt ute så vi är väl på gång!
Stegtävlingen är en grej där vi tävlar mot andra företag och mot varandra i två lag. Men man kan även delta som privatperson om jag förstått det hela rätt! Du kan ju kolla själv!
[
Ritva
Jisses vad bra idé det där. jag blev medlem direkt. Hittade min gamla stegräknare för någon dag sen och har just konstaterat att jag har gått upp några kilon i vikt som jag mår jättedåligt över.
Det var som menat..haha.
Tack för tipset! Låter som en skitkul grej.
Vad heter du där?
Kram