Tar paus nu =(
Hej på er, ni som är kvar än.
Jag skrev ju tidigare i ett inlägg att jag sökte en ny Sajtvärd för att jag är utbränd och mår så dåligt så jag inte riktigt orkar med sajten just nu.
Jag sover inte på nätterna och nu börjar kroppen verkligen säga ifrån på olika sätt för mig så jag måste bryta här för att kunna ställa mig upp någon gång.
Jag ser det här som en paus från sajtvärdsskapet och hur djävligt det än känns att göra såhär nu så blir det lite upp till mina underbara Medarbetare att hålla ihop det här. Aktiviteten här bara fortsätter och sjunker och jag själv har uppfattat det som om det berott på att jag slutat lägga upp material här. Det är synd om det nu är så för ett forum borde inte bara bestå av sajtvärden. Nu är det upp till er att hålla igång det här så att sajten inte försvinner ur systemet.
Jag kommer röra mig på iFokus på andra sajter då och då så jag lämnar er inte helt. Kommer gå in och kika här säkert då och då ändå.
Tanken är att jag ska ta bort lite av stressen över vad som händer på sajten.
Som det är nu orkar jag inte bidra med någonting till sajten heller i form av material och artiklar m.m. men om jag tillåter mig själv att ta en paus så kanske jag orkar senare.
Jag hoppas att allt går bra här nu.
Jag vet inte hur länge jag blir "borta" men räkna med en månad… kanske mer. =(
Stor kram!
Ha en bra dag! // Pernilla
Ta den tid du behöver, din hälsa är viktigare än en sajt
hur rolig den än är. Vi får göra vårt bästa, och jaga spöken och orber med kameror och gamla mobiler
. Om vi så ska damma och stänka fram dem själva. Önskar dig allt lugn du kan få. Och krya på dig
Kramar Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tack ska du ha! Kanske är det någon/några som hittar motivation i min frånvaro att dra igång aktiviteten här med material. =)
Kram
Ta hand om dig nu Pernilla. men du måste komma och säga hej en gång i kvartalet eller så!
Vi fixar det här åt dig!
Du själv är viktigast för att orka med ditt liv med din son som behöver dig så väl!
"Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du!" 
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Tänk på dig själv i första hand så du mår bättre snart. Hoppas vi se någon inlägg från dig då och då och höra hur det är för du kommer att vara saknad .
Massa Varma Kramar till dig.
ÅH, popcornett, var har du hört den där dikten?
Jag älskar den, den är typ min mentor, haha. Nä men jag har burit med mig den hela livet och använt mig av den i flera olika sammanhang. Den betyder mycket för mig. 
Jodå powderpuff, jag ska ta hand om mig själv nu. Började med en inpackning av håret idag som en start. 
Haha, nu kommer jag säkert börja vara mer här bara för att jag sagt att jag ska hålla mig härifrån. 
Stor kram till er båda!!!
Tja, lite nyfiken på vad vi ska hitta på kanske? hihi
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Pernilla, det är ju en helt underbar början 
Ta en lyxig ansiktsmask och känn dig riktigt lyxig också. Det är rätt skönt efteråt.
#5 Det är en sång som heter "Du vet väl om att du är värdefull" lärde mig den när jag var yngre i min kyrkliga uppväxt!
Ritva
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tro de eller ej! På Youtube kan man hitta det mesta!
Ritva
Isa: Nej jag vet inte vad ni ska göra. Youtube är ju oftast centrum för sånt här så leta där och se vad ni hittar.
Annars är det ju halloween snart om jag inte helt har missuppfattat något så då kanske några är modiga nog att övernatta i något spökhus någonstans och ta bilder och filma så att vi får något roligt material hit. =)
Powderpuff: Jo det var otroligt välbehövligt. Imorgon ska jag fara och simma med pojkvännen och hans kompis så då blir det bastu efteråt och så tänkte jag snart göra mig några mackor och sätta mig med ett hett fotbad framför tv:n. =)
Popcornett: Ja jisses. Kul att höra låten. Trodde det bara var en dikt. =) Tack.
kram
(Ser ni, jag har redan börjat sitta här mer.
)
#10 ja bara du mår bra av de så!
Då gör det ju inget att du är här!
Ritva
Pernilla - jag tänker på dig ibland och jag önskar dig ro och vila.
Ta hand om dig, i stort och smått och är det något är det bara att du hör av dig.
I den mån man kan vara vänner över distans och på de grundvalen genom det vi pratat om tidigare - anser jag dig vara en av mina vänner. Mina vänner vill jag att de skall få må bra.
Det är bara i mörkret som ljuset kan verka och problem måste ibland belysas för att se vilka skuggor de kastar, brukar jag säga.
Lycka till