Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterutanför-ämnetdiverse
Läst 2292 ggr
pernillaa
0

Passa på och lufta

Vet ni vad, jag kommer så småningom att lämna sajten och hoppas på att ha lärt mig någonting till dess. Ska ju starta en ny sajt sen i annat syfte, men det när jag mår lite bättre.

Jag har säkert gjort både rätt och fel på sajten och det kan ha blivit fler fel än rätt då jag har mått dåligt. Jag vet av mååånga fel jag har gjort! Det första felet jag gjorde var att jag sa att jag skulle sköta den här sajten annars än sajtvärden på ÖN, det gick ju som det gick. Snacka om att jag var noob och visste väldigt lite om sånt här.

Så passa på och säg vad ni tycker om mig och det jobb jag har gjort här! Passa på nu och lufta och låt mig lära mig någonting.

Det här kommer säkert att spåra ur tillslut och kommer nog måsta låsas men det kanske är bra att få lufta om nu sajten ska kunna överleva efter att jag far. Kanske går det bättre då, vem vet, det ser vi väl.

Jag misstänker att 70 % kommer handla om mitt lilla experiment.

Jag är inte främmande för fel jag gör. Jag vill lära mig av dom. Klart att man kan vara lite trångsynt och egot försöker säga en att man inte gjort fel och sen så fortsätter man och bråkar när man egentligen borde be om ursäkt istället och backa.

Tråden får vara uppe så länge inga elakheter yttras och inga bråk startas. Ifrågasätt inte varandras åsikter för mycket utan acceptera att ni tycker olika om en och samma person.

En korrekt kommentar vore som exempel: "Jag tycker att det här var fel p.g.a. det här"

En inkorrekt kommentar vore: "Du är ju helt dj**la dum i huvudet som gjorde såhär."

Känns som om sajten och alla medlemmars inställning och känslor för sajten kanske behöver nollställas.

Vill ni hellre ta det via pm så gör det.

*Break a leg*

Ha en bra dag! // Pernilla

[kobbeuffe]
0

Jag är Medarbetare på fler sidor och driver en (den segaste på hela ifokus) och åste säga att denna har högsta aktivitetsindex med över hundraprocentig marginal. Jag gillar det jobb du lag ner Pernilla och med tanke på hur du mått ibland har du gett allt för att sajten ska må bra. Jag tänker inte kommentera experimentet längre du vet redan var jag står i frågan.

Jag tänker stanna i sajten mer eller mindre aktiv pga. att jag snart börjar jobba igen och har då begränsad tillgång till nätet. Men nog måste vi hålla siten flytande på nått sätt utan vår Sajtvärd vid vår sida Gråter

Lycka till med ditt andra projekt och hoppas din kamp ger resultat. Kram. Din Medarbetare Uffe.

Zadeira
0

Först vill jag bara säga att jag hoppas inte du försvinner härifrån sajten även om du avsäger dig sajtvärdskapet! Det vore en stor förlust!

Jag tror du vet hur jag tycker du skött sajten, men för att förtydliga: Det låter inte så svårt att vara Sajtvärd, det verkar kanske inte som så mycket jobb men det är det! Bara som Medarbetare utan allt detta ansvar känner jag ibland att det är aldelles för mycket trådar att läsa genom och hålla koll på. Du som dessutom är sjukskriven pga det du är så kan det inte alltid vara lätt eller roligt heller för den delen.

Jag tycker du skött det mesta på ett bra sätt, visst har det hänt saker som kanske kan vara lite klumpiga av en Sajtvärd, men för att vara första gången har du ändå lyckats ordna upp det på ett sätt som jag tycker är definitivt godkänt.

Första tävlingen var väl ingen hit direkt, men där lärde du dig av misstagen så att nästa blev mycket bättre.

Experimentet var ju väldigt diskuterat, men jag står vid min synpunkt att jag tyckte det var himla intressant och rätt kul faktiskt. Jag tycker du gjorde en bra sak med det där, och det var ju verkligen en tankeställare här inne!

Sen kan jag väl tillägga att jag tror mycket av sajtens trevlighet beror på dig Pernilla, att du är en sån trevlig Sajtvärd! Du har ansträngt dig för att göra sajten kul och intressant, lagt ner energi på att skapa en bra känsla bland medlemmarna, trots att du egentligen inte hade behövt det.

pernillaa
0

Jag ska försöka hålla mig från att skriva i den här tråden men vill bara säga att ni som hyser agg mot mig, mer än gärna får skriva. Var mer inriktat till er än till de andra.

Uffe och zad, tack för er uppriktighet.

Den här tråden känns väldigt meningslös om ingen har någonting negativt att komma med.

Ha en bra dag! // Pernilla