Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterorberljusfenomen
Läst 2988 ggr
Jinaum
0

Lustig bild

Var på maskerad igår kväll. Klädde ut mig till spåtant för skojs skull för folk kallar mig det ibland. Hade blivit bed av en vän att ta kort på mig då han inte var där men gärna ville se hur jag såg ut.

Kläderna jag hade brukar jag aldrig ha på mig. Tröjan var bla utringad och de e helt ovant för mig å läskigt. Var på tajt. Jag har inte vant mig ännu vid att vara lite smallare. Blev ju glad när jag väl såg fotot. Såg ju inte illa ut alls! Men så :P Såg jag något som gjorde bilden rätt komisk

Orber! Jag har dock inte riktigt värderat ut vart de kommer ifrån dock. Men ser ut att vara fönstret i bakgrunden vid närmare eftertanke. Den andra orben längre ned vet jag dock inte riktigt med :) Döm gärna

Tyckte bilden var rätt rolig dock!

Ritva
0

Läckert! Det var ju passande när du var spågumma! En riktigt snygg sådan också! Glad

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Jinaum
0

aw tack. brukar inte alls gå klädd i liknande. föredrar bondage byxor eller jeans *asg* slappa kläder så att säga.

tyckte de va lite kul

[kobbeuffe]
0

Shit vilka tydliga orber. Jag tror det är dammorber, med det som fångade min uppmärksamhet är det blå fältet på biljardbordet. På sidan av det mot din arm är det nåt som ser ut som en blå ring.

[123diddi]
0

ball bild!

pernillaa
0

Kan du inte lägga in bilden som man borde göra så man kan förstora upp? Jag tycker mig urskilja en reflektion av det där blåa i bordet så jag tror att det är något materiellt.

Ha en bra dag! // Pernilla

Jinaum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Damm? Jo kanske. De blå grejset har jag inte märkt.

Men jag kan inte säga att jag ens har en ANING om vad det är. Det fanns i alla fall inte på biljar bordet då det var tradiotionellt utan utsmyckningar.

Här är bilden bifogad.

Bjoern
0

Blå grejs = plaststol?

Jinaum
0

De måste de vara *asg* Kom just på att dom hade sådana stolar. Någon fyllis måste flyttat det till biljardbordet för stolarna i övrigt var utomhus :P

Pose-idon
0

Jag ser 2 orber till, en tydlig vid slutet av sldden vid lampan. Och så ser jag en väldigt svag på en av fönstren.

//Elin

Jinaum
0

Jo du verkar ha rätt