Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1920 ggr
pernillaa
0

Rensa bland inläggen

Nu har jag gått igenom alla forumgrupper. Vissa har lagts ihop, andra har tagits bort och en del har lagts till. Vi provar väl såhär så får vi se hur det går. Säg gärna vad ni tycker om det som har blivit.

Alla inlägg i forumgruppen "Foto (Blandat/allmänt/OT)" försvann av en olyckshändelse. jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! =(

Nu när jag har virrat bland forumgrupperna ett tag så ser jag att det är väldigt många inlägg som ligger totalt fel.

Därför så har jag skapat en artikel om de olika forumgrupperna. Läs gärna igenom den så att ni vet vad som är vad. Här är artikeln.

Jag tänker som så att det kanske vore på sin tid att göra en liten sen vårstädning bland inläggen. Ni medlemmar får gärna kika igenom era inlägg och fundera över ifall de verkligen ligger i rätt forumgrupp. är det några inlägg som borde flyttas så får ni gärna länka här till de inläggen och säga vilka forumgrupper de borde ligga i.

Ni i ledningen får gärna ta ett röj här nu och välja en forumgrupp var som ni kan gå igenom och flytta om inläggen i.

Jag ska börja lite smått jag också imorgon.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Acko
0

Qué ? Flytta inlägg till andra grupper. Jag hoppas att du skojar. Du vet att ett forum är medlemmarna. Utan deras inlägg så är det inte så mycket bevänt av forumet oavsett vad "ledningen" tycker. Inläggen ägs inte ut av forumet, därför skall man vara väldigt försiktig med att rodda bland texterna. Du vet det där om Upphovsrätt mm. Det är skillnad på att ta bort sådant som är direkt olagligt. Vet du hur Ifocus ställer sig till att ändra texter efter eget huvud? Tolka nu inte detta som kritik eller ett påhopp pleace :-)

//Acko

[incendium]
0

#1 grupper = kategorier här inne på spökbilder.ifokus. med andra ord stannar alla inläggen kvar (utom de som råkade försvinna) men de har kategoriserats på ett annat sätt. ändrade kategorier ändrar inte innehållen i trådarna så du har inget att oroa dig över där.

pernillaa
0

Haha…nä jag menade precis som incendium sa, att de bara ska flyttas runt på sajten. Säg ett inlägg om orber som av någon anledning har hamnat i gruppen om ljusfenomen, ett sånt bör flyttas till orb-gruppen.

Ha en bra dag! // Pernilla