Helgens resultat av nattsudd!
Denna gång skojade vi till det lite extra. Vi lånade en idé från Övernaturligt och använde den till helgens nattsudd. Vi tog helt enkelt närmsta bok/tidning och bläddrade fram till sidan 37 och skrev sedan ner det som kändes bäst från rad 6. Böckerna var alltifrån självhjälpsböcker till skönlitteratur, facklitteratur till instuktionsböcker. Sedan har jag som nattsuddsansvarig sammanfattat och ändrat lite här och var för att få ihop det med ett någorlunda sammanhang. Ibland passade det ihop jättebra och ibland blev det lite konstigt. Men jag tycker att det blev ett helt klart kul resultat!
Citatletare denna gång var: Pirkkolino, Isa56, Choklad, snurro89, Palomino, Pernillaa, poppen, Pose-idon och Popcornett
Svenska lärare som säger "Hej" och tilltalas med förnamn, spännande flirt och det kan leda till ett förhållande. Men det kan också tänkas att den ledda leken tränar Attaroa som lät blicken glida över honom en gång. Uppifrån och ner, men sedan ignorerade hon honom. De båda hararna beslöt att sitta och vakta honom medan, vatten är utmärkt ledare för elektricitet och det kan rensa bort energiladdningen som har samlats i tyget. Om man tvättar det. Stryk med båda händernas fingertoppar från skeptisk, (vilken är en fullständigt naturlig reaktion). Försök, tvungna att fatta, efter frukost var inte lika.
- Och jag svarade: "Det är jag som är Herrejesus"!
I Lissabon hördes ett underjordiskt dunder, och nästa ögonblick följde en häftig stöt, som lade största delen av staden i ruiner. Mest spännande är dock den inbyggda telemetrin som sökande skall i ansökningshandlingen. Det var den förfärligaste dag, som Smirre räv hade upplevat. Det har tagit tid för oss människor att bli det vi är inombords, som vi placerade honom i. Sen bar det iväg och sedan fick vi inte medvetenhet och kunskaper om ryggradsskador för att, 1970! ta en korkad brud från Sydhavnen, som hade snygga bröst. Men i Folkets Park spelade mamma, Lappa Låma och ekorrn satt i granen. Hela dagen hade Antoine fantiserat om att gifta sig med henne. Naturligtvis hade reportern omedelbart gått fram och frågat mig riktigt. Han säger att jag bara ger en del av argumentet. Vad är kreativitet? Några iakttagelser och avgränsningar. Runt halsen bar han en stilig kravatt, mönstrad i gult och grönt, man får helt enkelt inte ta det så allvarligt. Det är resultatet av mönsterenheten, som är ingraverad. Medan du gör det tänkte jag berätta lite saker för dig. Hon använde sorgen för att rättfärdiga sitt manipulativa beteende under sitt tredje år, och det brukar vara fem år mellan födslarna. Uttrycker kanske i stället sin vrede i form av någon ironisk onlinetjänst. Väljer du den kopplingspunkt du vill, ett foto av en man i kamouflagekläder. När lejonet blir, i detta fall, kan besvärsmyndigheten inte endast pröva lagligheten utan också lämpligheten. Bara tiden kan ge oss svar, inte är självklart att man fullföljer en graviditet. Rökelser, ljudet av vispen när värden blandar det gröna tepulvret till en skummande brygd, smular i hela huset. "Och så om ni är med i en populär TV-serie i fyrtioåtta avsnitt så, men går samtidigt att påverka genom egen skicklighet. I en vinkel på tio grader, så om man vrider varje dag, väntade jag ängsligt tills resten av adoptivsyskonen. Det fanns ingen anledning att fortsätta leva - utom barnen. Jag kände att jag behövde klä mig lite snyggare för min mors seriefigurer. Ur tidningar, lacka över födan, består av frukt, hålla rädslan under kontroll, menade Fairbairn. Varierande utfärgning, ofta mörkgrå till mörkt halva Lysekil och en stor bit av havet också. Men det brydde hon sig, att hon skulle ha sagt att hon var ledsen om hon hade en gul katt som ligger under ett blått lysrör. Vi samlar och ordnar intryck till sig.
- "Jag ringde henne", sa han.
- Vi väntar, sade Aragorn. Jag är trött och vår jakt har slagit fel. Andra….
- Vart ska vi, frågade Tom. Jag var på väg till tunnelbanan.
Han pekade på en annan sak är att man som nytillkommen i en grupp får honom stanna och vänta medan hon gick in och hämtade resten av min klänning, sydd i all hast av vår sömmerska. Jag hade en i drömtillståndet, som infaller under tiden efter alla mina världsliga ägodelar utom några få saker som jag hade, lär den sig tala tidigare. Det blir inte lätt att styra barnet.
- Säg … Vet du hur det gick till? frågade han sheriffen, igenom alla bilderna i den gruppen tills du hittar den bild du söker.
Bortom klungan av stenhus på andra sidan vägen ligger havet och vi böjde oss fram för att titta på det. Det var ett vanligt sätt, så hon avfärdat honom så kategoriskt. Varför? Inga möjligheter till någon kommunikation, inga dörrar som öppnas, tills någon kom, för att se varför han inte hade kommit tillbaka?
Ingen vet svaren.
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."