Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: mysko-grejer
Läst 2503 ggr
Adrina
0

Skateholm, hästtransport

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Äntligen har jag och mina kompisar utforskat den övergivna hästtransporten som står i skogen. Den är kamoflerad och vid fönsterna är det gardiner igendragna. Men det har funnits människor innan oss som har brutit upp underdelen till dörren så man kan se in.

Vi såg ingenting förutom massa påsar och även 1 stol, och lite blandat skräp. Vi tog ett antal bilder där. Som jag hittade lite saker på, jag är inte alls duktig på detta men vill gärna höra om det är någon som vet vad det är för nånting som sitter på bilderna?

Först en bild på hela hästtransporten så ni vet hur den ser ut. Själv tycker jag det är mystiskt att dumpa en hässtransport sådär och kamoflerad och låst?

Adrina
0

Här är en bild på en Orb till vänster (?) och en mystisk prick, kanske en reflektion? Det omringade är ljusfenomenet och ljusfenomenet är även förstorat.

Adrina
0

Och den här bilden tror min kompis är en rod (rods? lite osäker om man säger så) Själv tror jag bara det är lite rörelseoskärpa i en reflektion.

Adrina
0

Så nu får ni gärna säga något om dessa bilder, för själv suger jag på detta.

pernillaa
0

Jag hittar ingenting övernaturligt på någon av bilderna. På den första bilden ser jag ingenting konstigt, på den andra bilden kan det vara en liten spik eller vad som helst i eller på golvet som reflektera lite extra ljus. Och på den tredje bilden förstår jag inte vad som menas.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

snurro89
0

ser heller inget övernaturligt

[incendium]
0

håller med #4 och kan tillägga att bild tre verkar vara en del av en plastpåse, dvs en bit av plastpåsen som är lite mer belyst.

Adrina
0

OK. Tack så mycket för svaren, jag har alltid tyckt att den transporten är läskig. Tråkigt att det inte var något, men ändå skönt att veta.

[incendium]
0

#7 att inget har fastnat på bild säger ju inget om hurvida platsen i övrigt har aktivitet av något annat slag än det normala. chansen att alls fånga något paranormalt på bild är mycket liten.