Ljusfenomen i bild?
Den här var spännande. Den far ju liksom åt alla håll den där. Haha
Nej ja vet inte vad det är tyvärr.
Ha en bra dag! // Pernilla

det skulle kunna vara en såndär han-mygga, ni vet dom med långa ben och så… Annars vet jag inte :P
Jag funderade lite över det också. Eller ja, på nån liten insekt iaf. Men känns inte som den skulle hinna flyga så mycket på så kort tid.

#3 jag tror inte at tdet är ett rörelsemönster man ser, utan hela insekten, bara det att den hamnat ur fokus och därför blir så suddig.

Eller en spretig dammtuss.
#5: Så det skulle alltså ha virvlat upp en stor dammtuss utan att det finns en massa andra damm-orber i närheten? Och hur skulle en dammtuss kunna vara så kompakt?
(Tyckte mitt inlägg lät otrevligt när jag läste igenom det innan jag skickar det, men det är absolut inte menat som någonting otrevligt eller så)

#6: Ja? Menar du att det, bland alla foton som cirkulerar på den här sidan, är för osannolikt att bara EN dammtuss råkar komma med på ETT av alla dessa foton?
Angående kompaktheten så ser jag det som om det är flera hårstrån eller liknande som bildar en tuss. I blixten så blir de större och den ser kompaktare ut. Men jag kan ha fel ocskå. Det kan mycket väl vara en insekt. Jag försökte bara lägga in fler möjligheter på vad som kan ha skapat ljusfenomenet. Därav: "ELLER en spretig dammtuss." :)
jag menade som sagt inte att vara otrevlig.Hoppas att du inte tog det så.
Jo visst är det möjligt det du säger, men oddsen är nog otroligt små att ett dammkorn utan små dammkorn omkring skulle komma med på bild.
Men jag ska vara tyst nu för det kan vara både som du säger och som jag säger. =)

Jag trodde aldrig att du försökte vara otrevlig. (och även om du hade försökt det så hade jag nog inte tagit åt mig, så du behöver inte vara så försiktig. ;) )
Oddsen är dåliga, men de är ännu sämre att vinna på lotto och det gör folk lite då och då ändå. :) Det beror på att det är MÅNGA som köper lotter. På samma sätt är det MÅNGA foton som tas. Även om oddsen är dåliga för varje enskilt foto så är de rätt bra att ett enskilt dammkorn hamnar på NÅGOT av alla foton. Nu råkade det (kanske) vara detta.
Jo, visst kan det vara så.