Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettertävlingarlekar
Läst 1981 ggr
Ritva
0

Annorlunda nattsuddsresultat!

Den är helgen hade vi nattsudd som vanligt, men inte som vanligt till sättet! Istället för att hitta på något eget så skulle man den här gången skriva en titel eller en strof ur en känd sång/låt både engelska och svenska. Det var lite trögt i början, men när sen medlemmarna förstått hur det skulle gå till så blev det lite mera fart! Nattsudden fick ligga hela helgen då aktiviteten är lite lägre just nu! Jag har tagit mig friheten att flytta några inlägg då det inte blev och stämma något bra alls.

Deltagande medlemmar var: powderpuff, Snurro89, Choklad, Isa56, Zadeira, Pernillaa, Jinaum, emma07, kobbeuffe och Popcornett

Lucy in the sky, min kära lilla ponny, i natt är jag din. Stairway to Heaven Living next door to Alice. The world ahead, här kommer alla känslorna…

Born to be alive, please don't leave me, Yesterday, Treat her like a lady, don't cry for me Argentina.

Help! We all live in a yellow submarine. När vi sålde våra hemman. Vi är på gång och vi vill åka raggarbil. Mitt i ett äventyr somewhere over the rainbow med Fyra Bugg och en Coca Cola, någonstans mellan Dover Calais.

Hör klockorna vid mörkrens tull! Okända djur..

- Hallå du gamle indian, du ska inte tro det blir sommar, i mörkret med dig. Ta mig till havet. Sara! Jag står här och väntar vid som sädesfälten böjer sig för vinden. Om trollmor har lagt sina elva små trollen, det komma tre vandringsmän på vägen. Då tog han av sej sin kavaj och sparka av sej båda skona, barfota utan stumpor och skor och tillbaks igen..

Vi vill ha våra bågar kvar, Främling! Vem kan segla förutan vind? Var nöjd med allt vad livet ger då Somliga går i trasiga skor ..oh skrek ut: Jag är en Älg!… Hipp hurra för BamseFar som är så snäll och rar!

Oh, mama, mama we're all gonna die! Vem kan släcka elden, under ytan. Leva La Dolce Vita och I'm in love with a fairytale. Du lindar av olvon en midsommarkrans. Sommar, sommar, sommar Teddy björnen Fredriksson ja så var hans namn. Himmelen är oskyldigt blå, barfota utan strumpor och skor vill jag vandra med Poems, prayers and promises. Ta mig till himlen i natt och visa mig till stjärnornas skatt. Jag vill ha en egen måne se upp i de blå, Tears in heaven…

Våga välja växel, Tankad, Packad och Klar! Cadillac gå bara gå på som du brukar. You're not sorry, Catrin. Mary my lover gå över daggstänkta golv fallera. Nu är det jul igen, oh happy day, yesterday. Crying in the chapel, Lady in Red is dancing with

Snälla snälla, I hate everything about you, sa Cecilia Lind, On My Way Home…

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[kobbeuffe]
0

Jaha. Starka sammanhang måste jag sägaCool

powderpuff
0

Jag är grymt imponerad av hur du får ihop det Skrattande Kul men lite annorlunda saker

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Zadeira
0

haha, var det inte jag som använde samma låttitel två gånger? Tycker mig känna igen det nu när jag läser det här. Snacka om tankspridd!

Ritva
0

#3 nja Vi använde Yesterday både du och jag samt att någon mer använde barfotavisan tillsammans med mig!

Ritva

snurro89
0

haha gud, vad bra allt blev sammansatt, du e ju bra på de här!

Zadeira
0

haha, okej!

Zadeira
0

haha, okej!

Isa56
0

Som vanligt kul story.FlörtSkrattande "Popcornett" du är fantastiskt duktigt på att få ihop även en massa korta till synes helt osammnahängande ord.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ritva
0

Tack för allt beröm! Skrattande

Ritva