Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: mysko-grejer
Läst 2097 ggr
Jossangizmo
0

Det var läskigt precis! Idag!

Idag kl: 14:10 (07/07) så sitter jag vid datan. Har precis loggat in. Då hörde jag ett bang och ett knarr. Den var två dörrar. På en vägg till två olika rum. En dörr öpnades och en dörr stängdes på samma gång. Mitt hjärta bara dunka och dunka. Jag blev skit rädd!

Det låter kanske inte så läskigt men det var skit läskigt! Förvånad

(rätt grupp?)

Jossangizmo
0

och nu kl: 14:15 hörde jag en dörr som stängdes. Jag skulle kolla upp det. Men ingen dörr var stängd som var stängd innan Förvånad Det börjar bli läskigt nu!

Jossangizmo
0

Nu hörde jag det igen. Och det är inte tvärdrag. Jag lovar. Det ända som är öppet är balkong dörren!

pernillaa
0

Hur har det gått för dig med det där? Lät obehagligt. Men det är nog någon ande som vill ha din  uppmärksamhet.

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
0

Har det hänt nåt mer? Det är nog som pernillaa säger, nån som vill ha din uppmärksamhet och inte vill nåt ont.

Jossangizmo
0

#3 & 4 Tror jag också! Men det har inte hänt något mer…

pernillaa
0

Jag fick besök av en kvinna här hos mig inatt. Hon har varit här sen strax efter inflyttningen och öppnar min garderobsdörr då och då och klickar med tungan. Inatt gick hon bara genom rummet, inte alls farligt eller skrämmande på något sätt. Hon lyfte på täcket lite för mig och jag kände hennes närvaro mot armen och sen tittade hon sig omkring lite och så gick hon igen.

Kanske var det en ande som hade en dålig dag och var sur och smällde i dörrarna? Tungan ute

Dom är som oss, fast osynliga! =)

Jossangizmo
0

Hehe, ja! Var du inte rädd? När det hände då? Tungan ute

pernillaa
1

Jag har haft en dålig ande här som stått och sparkat i en grej på toaletten varenda natt och tillslut drev vi ut honom tillsammans med ett medium. Den här kvinnan försökte bromsa honom när han fortfarande var här och hon vill inget ont. Jag är så härdad sen den där killen var här så det var snarare mysigt när hon kom. Hon kom för att titta till mig inatt helt enkelt. =) Tycker om henne.

Men innan jag kände med säkerhet att det var hon, då var jag lite smårädd. Men sen när jag förstod så var det lugnt. =)

Jossangizmo
0

hehe, okej Glad

Jossangizmo
0

Det känns som att personen vill mig något. Inatt var köket tänt, det var inte jag och inte någon annan som hade tänt det. Det var vid 00.00 och 01.00 tiden…

pernillaa
0

Har du någon speciell känsla själv av vem det är? Alltså inte vad du tror utan hur det känns hemma. Sätt dig ner och slappna av och säg att nu är jag redo att ta emot ditt budskap(när du är redo för det alltså) och så låter du det bara komma, vad det nu än är som kommer. Om än det är ord i huvudet eller känslor eller bilder eller vad som helst. Låt det bara komma!

[123diddi]
0

håller med där :o

Jossangizmo
0

#11 okej, jag ska försöka. Men än så lenge har jag bara känt av en gammal gubbe och bara står och inte gör någonting… ;) … och än så länge känner jag okså av att det är en kvinna… hmm… Ja ska försöka :) Så hör jag av mig här hur det har gått ;)

pernillaa
0

Gör så. Annars har du nog mycket bra råd att få på Övernaturligt iFokus också. =)

Men uppdatera gärna. Lycka till!!!

Jossangizmo
0

#14 Jag vet inte om jag vågar… Jag är jätte skraj mot sånt. Jag har aldrig varigt i ett spökhus… För jag tycker det är läskigt :$

pernillaa
0

Jag förstår. Men börja prata med dom inne på Övernaturligt så kanske du får en annan syn på det i alla fall! =)

Jossangizmo
0

ja… Ska jag typ skriva på övernaturligt: Behöver tips om hur jag ska får reda på vem som holler på att spöka med mig. Vill inte ha för lääskiga tiips.

Tror du det blir bra? :$ :)

pernillaa
0

Ja du kan ju lägga upp en bild hemifrån dig och be någon läsa av det kanske också!

Jossangizmo
0

Jaa, det kan ja..

Smart x)

TrisseCRX
0

UUursch!

men idag, jag vaknade vid 8..
och alla andra sov, jag gick och satte mej här vid datorn.
då hör jag plötsligt nånting där nere, och jag går ner.
då står ytterdörren på glänt, då går jag ut och kollar.
ingenting, kollar lite inomhus. sen går jag upp igen.
då hör jag ett ljud, kranen började rinna
asså, jag gick in till mammaoch pappa, men dom sov.
kollade till min bror.
dom sov.
och vi har inga katter inne, så det var inte det.
och geribilerna är ju i bur.

jag var jätte rädd, så jag väckte mamma.
hon säger bara ' det finns inga spöken!'
men jag vet att det finns, jag har faktist sett det,
andar spöken, det finns!

jag är igenkligen inte rädd för spöken, men dörren var olåst på natten. :P
och vi bor i ett rätt gammalt hus. :s

Jossangizmo
0

#20 var det läskigt? Usch!

TrisseCRX
0

det var jätte läskigt ! :O

Jossangizmo
0

:O

TrisseCRX
0

;O hjälp lixom!
var du hemma själv ?

Jossangizmo
0

jag? Nä, min hund var där. Mon storebror var där oxo men  han är bara i sitt rum hela dagarna. Du vet typiskt killar i tånorstiden.

TrisseCRX
0

Haha, okej!
Jaa, min bror är också sån! -.-'
Men ändå. det var inte nån av dom som smällde och sånt i dörrar?

TrisseCRX
0

vetu ?
Jag kollade och såg att vi var lika gamla ^^

Jossangizmo
0

#26 Nä, för jag satt framför den ena dörren och såg den andra. Den som jag satt framför dörren som går till mitt rum och den andra dörren går till hallen.

#27 coolt ;D har du bdb? Jag heter LillaSniiigel x)