Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 10760 ggr
luxplyr
0

Örebro slott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i dag va vi i Örebro slott, och dit vill jag aldrig mer i gen.

man gick ju en guidad tur i slottet, men det va en massa trappor och tillsist när vi kom till tornet så försvan guden, alla gick ju ner i tornet. men där nere virrade alla om kring och vi gick nästan vilse där inne.

jag blev yr i huvudet för man gick i en spirall trappa uch.

jag fick med en massa konstigheter på bilderna. här är ett kort somvkameran måste ha tagit själv, för jag höll den ej, bara kring hallsen eller jag mins ej hur jag hadde den. men konstigt blev det.

Pose-idon
0

Var ni i fängelsehålan. Den är lite smått läskig. :)

//Elin

luxplyr
1

ja jag vet ej men alal virade om krig där man gick ner i tornet.

Pose-idon
0

hm… Bor du nära Örebro?

//Elin

luxplyr
0

mena alla virrade omkring där nere neranför tornet, guiden förvann.

luxplyr
0

aa  fast jag bor ej i örebro.

Pose-idon
0

Okej :) Jag bor utanför med. Men nu ska vi inte gå OT Glad

//Elin

luxplyr
0

här komer det mer bilder där i från konstigt blev det. nå får känna in i billderns om ni vill så kan ni skriva till mig, det ni upplever, mest undrar jag över det  första kortet.

Pose-idon
0

#7 Du tog utan blixt va? Om du råkade skaka med kameran och det är lite halvdåligt med ljus (det regna ju och fönstren är inte så jättestora där)

//Elin

luxplyr
0

mm

[kobbeuffe]
0

Jag ljusade upp din första bild lite. Och där finns mycket att spekulera i. Spännande bild grattis…

werner
0

Jag tog studenten på Örebro slott väldigt mysigt, absolut inget läskigt ställe tycker jag då..

Pose-idon
0

#10 Den kistan(?) ser läskig ut Tungan ute

//Elin

luxplyr
0

tycker jag med men det blev en mysko kort tycer jag, ser ut som om någon står där. kan ne se om det är ett spöke eller en mäniska? eller känna in?