Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2917 ggr
pernillaa
0

Spöke eller?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade detta på youtube(var annars?).

Är detta ett spöke eller någonting annat?

Ha en bra dag! // Pernilla

Jinaum
0

Ah detta är ifrån Ghost hunters. Sett detta avsnittet. Det är ifrån ett fängelse och dom kallade detta fenomenet "the black mass". Tror fängelset var i pennsilvanya eller va tussan de heter. Jag tycker det onekligen är intressant i alla. När man har redigt bra kvalitet som på tv så ser det ännu mer ut som att någon tar en skarp sväng där. Men att formen är ofast och rörlig

pernillaa
0

Ja det var häpnadsväckande det där. Jag tror att det är äkta, alltså omanipulerat, men sen om det är spöke eller tillfällighet av något slag vet jag inte men jag vill tro att det är något övernaturligt.

Ha en bra dag! // Pernilla

Jinaum
0

Nja. Är smått misstänkam mot att det skall vara något speciellt då de andra gången inte fick något i princip.. Absolut inget vad jag minns.

Men jag finner det på någotsätt väldigt vackert ändå för man kan ju fantisera om att det är någon dödsdömd som riinglar omkring.

[incendium]
0

#3 att man inte får någon respons vissa gånger och mer andra kan väl knappast säga varken bu eller bä om det är något paranormalt. det kan kanske hjälpa till för att skilja mellan residentiella samt intelligenta "hauntings" (snälla ge mig ett bra svenskt ord för det!) däremot. jag tror det är att hoppas på lite väl mycket att alltid tro att man under varje undersökning kan få upprepad respons.

På det stora hela är det ett riktigt läckert klipp och jag hade inte haft något emot om det hade gått att säkerställa som paranormalt. Har kollat igenom säsong 4-5 bara för skojs skull igen, rolig serie i varje fall.

Jinaum
0

#4 allt för sant i och för sig. Men man tycker att något litet borde de ändå hittat. Men ja. Man vet ju aldrig

[incendium]
0

#5 Är du alltid hemma om någon vid en slumpvis tid knackar på dörren? (för att ta ett mer jordbundet exempel) ;)

Mezzzanina
0

Tycker det ser ut som vatten på kameralinsen.

Mysan59
0

Tycker det ser rätt mysko ut. Vatten tror jag inte, det ser mer ut som "det" kommer mot kameran och försvinner.

Men jag vet inte vad det är.