Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 2627 ggr
pernillaa
0

Vad är detta i min hall?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Jag har haft lite olika typer av övernaturliga störningar hemma hos mig, bland annat ljud från luckan på kattlådan inne i badrummet.

När jag sen filmade med min webkamera såg jag någonting som rördes i skuggan i hallen. jag klippte ut bild efter bild under just den delen då det rördes, sen ljusade jag up dessa bilder och stte ihop till ett bildspel.

Vad är detta på filmen?

Det har redan diskuterats en gång med väldigt många olika teorier.

Kram // Pernilla, sajtvärd

Ha en bra dag! // Pernilla

LeS-
0

Det ser ut som en liten kisse som går

berry
0

japp, det ser ut som en liten katt :)

[trollduva]
0

jag ser oxå en katt

[Wera]
0

Ja men det gör ju det! En liten katt :P Men fy så vanligt det är med "spök-katter" :D Haha

luxplyr
0

ja jag tycker med att det är en liten kisse där, har du någon katt?

pernillaa
0

Nej inte nu längre. Hade men tittade flera gånger på filmen och såg att han hade gått därifrån ett tag innan.

christina-1980
0

Jag såg då inte någon katt :/

Jinaum
0

Mysko ju. Synd att det är så rött. Eller du kanske gjort det för att det ska synnas bättre?

pernillaa
0

Ja det var svart egentligen och det blev rött när jag ljusade upp det!

TrisseCRX
0

jag såg en liten kisse trippade. :)

DoD
0

De går en liten röd katt hemma hos pappa:O Jag har flyttat från pappa med min röda katt molly men ändå tycker jag att jag ser en röd katt som går hemma hos pappa fortfarande. inbillar jag mig för att jag är van att se Molly gå omkring där eller kan de vara ett spöke?

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

MacGallon
0

Lite svårt att säga, men tillhör den här filmen också exprimentet? Samt ingår det att man nekar till att det inte är ett expriment utan en riktig bild/film i exprimentet?

pernillaa
0

Som jag sa så spelar det ingen roll längre. Jag vet vad jag hade här hemma hos mig. Detta är gamla grejer. Mina spöken får vara ifred hemma hos mig nu för han som ställde till med problem är borta.