Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettertävlingarlekar
Läst 2328 ggr
Ritva
0

Resultat av nattens nattsudd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna gång blev det en liten söt saga…

Författare denna gång var: Isa 56, Pirkkolino, Luxplyr, Jinaum, Palomino, Angelclaw och Popcornett.

Intuition är något som jag tror att alla har, speciellt mamman till det lilla trollet som ville resa runt i sagolandets vilda värld. Det lilla trollet begav sig iväg ut i världen med en liten väska som var som en liten hydda med säng och kokvrå och en liten, liten bubbelpool. plus tvål för att tvätta rent den lilla katten. När de badat klart kom en älva in i hyddan och ville dansa, men klockan var mycket, redan halv sju. Älvan blev lite besviken, men gick och lade sig i trollets säng istället för att dansa med katten. Istället som kom mamma och läste en godnatt saga för dem.

Snipp snapp snut så var denna saga slut!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Isa56
0

Vilken söt liten saga det blev. Skrattande Inte alls så bisarr som den blev förra veckan haha.Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ritva
0

Glad #1 Nä, där ser man hur olika det kan bli från gång till gång, beroende på vilka som skriver och humör…Flört 

Jämnför man med de gamla suddarna så är de betydligt mer galna. Ni kan läsa dem i artikeln nattsudd. Där finns alla samlade!Tungan ute

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

powderpuff
0

Skrikandes Den har jag missat denna gång.  Är så inne på att leta valp….

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[Pirkkolino]
0

Oj vad söt. Det var "min" trollunge. Skrattande