2 spökfotografier
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Använde den här filmen som en liten hyllning när vi blev 200 medlemmar och tänkte nu att ni skulle få kika på fotona som dom är också.
Dessa två är helt säkert äkta då det första är taget av mig hemma i min lägenhet, sen får ni tro mig om ni vill eller inte. Det andra fotot är taget av min lillasysters vän och är garanterat också äkta. På det andra fotografiet målade jag över ansiktet på killen som är med i bild.
Enjoy!
Ha en bra dag! // Pernilla
Shit! Kommer inte på nåt annat att säga….
Det på första bilden ser inte så snällt ut 
På andra bilden, känner han igen figuren som syns där? Har han en vän som gått över till andra sidan?
Jag vet faktiskt inte om han har någon övergången vän, jag har då inte hört någonting om det. Tyckte den bilden var helcool. =)
Ja verkligen. Men vem kan det vara då om det inte är nån vän som gått bort…?

#1 Till vänster om det du förstorat sitter en kvinna och en man med ett spädbarn i famn, barnet skriker i vissa vinklar annars ser den ut att må bra ,,, den förstorade varelsen ser mindre trevlig ut…
#2 Det kan vara hans guid
Jag verkligen älskar det andra fotot, tycker det är riktigt häftigt!
Det andra fotot har typ som en essens av någon från andra världs kriget. Vet inte varför. Jag tycker bara att den suddiga figuren ser ut som om han skulle passa där
Huh vad läskigt!

jag ser två stycken sitta där ser ut som en man och en gammal dam med en lång cholen på sig.
Mysan59 - Det finns inget som säger att det måste vara en vän som avlidit. Spöken kan röra på sig och ibland följer dom med folk hem.
Jag såg en gång ett tv-program om en begravningsentreprenör och det hände hur ofta som helst att andarna följde med honom hem.
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#11 Nej, men jag tänkte på det som stod i filmen, att han känt någon närvaro länge, så därför trodde jag att det var en vän.
Men det är klart att det inte måste vara det… Undrar VEM det är? 

Jag måste erkänna att om ett sånt kort på mig dök upp, så skulle jag bli ganska rädd.
Men den här killen hade haft den här anden med sig så länge och när han då dessutom såg honom som vilken människa som helst så blev han nog aldrig sådär rädd som man kan bli för andar. Det var hand kompis helt enkelt som han typ upptäckte att ingen annan såg.
#13 Sådana människor är ju föda med det. Kanske en ghost whisperer (ja det finns faktiskt en term av människor som är synska som kallas så). Människor som kan se,höra,känna och svara. Och bara för skojs skull kan jag väl samtidigt berätta att resigören eller den som skrivit manus av ghost whisperer har hittat inspirationen ifrån sitt egna liv. :P Ursäkta att jag kanade ifrån