upptäckt + ny röd orb
Jag satt och synade mina bilder från olika "spökställen" och en av bilderna från rombohöjden å märkte jag två saker.
jag tycker det ser ut som någon som står i fönstret.. visst de kan vara en skugga.. men tycker det är grymt likt en person iallfall.
plus röken som är .. jag rökte inte när jag tog den bilden så det kan inte vara ciggarett rök..
sen så gick jag igenom fest kort från en maskerad fest jag hade för kanske 2 månader sen, och upptäcker till min förvåning en till röd Orb, lik den som jag fick ifrån rombohöjden.. det är lite läskigt eftersom jag oftast förknippar rött med ondska. och vill ju gärna inte ha något ont i min lägenhet..
ni får gärna kommentera/berätta vad ni tror de kan vara. eller om ni ser känner nå speciellt..
Tycker att jag ser nån i orben, tror det är en tant och hon har en sånt där ulligt band runt huvudet.
//Elin
Ulligt band? förklara lite? har hon bott här? är hon snäll?
Typ som ett svettband fast breddare som man kahr när det är kallt, mer kan jag inte se 
//Elin
okej.. tror jag förstår..
#7 Typ
//Elin

#8 jag tror att det är ett sånt pannband som min farmor har, en bred sak av lammskinn.. ;)
#8 Ja, en sån! :P
//Elin