Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettglädjeämnen
Läst 2111 ggr
Zadeira
0

ot- Midsommar

Vad ska ni hitta på i midsommar? Ska ni resa bort eller vara hemma? Sitta på spökbilder.ifokus eller vara ute och spela brännboll? Andra planer?

Zadeira
0

Jag kommer resa bort torsdag till söndag och kommer inte alls ha tillgång till nån tekink.

Ska ut till en stuga i blekinge som vi brukade hyra förr varje sommar tills jag blev typ 10. Stranden på ena sidan och skogen på andra sidan.

Vi ska gå långa naturpromenader, fiska och bara njuta av naturen, god mat och att vara helt avskärmad från normal civilisation.

[trollduva]
0

jag ska hälsa på min unghäst som är på bete ,ska lägga sadel på henne för första gången,vilket kan bli livatSkrattandesen ska jag inte göra så mycket mer,ska nog gå en lång runda på kvällen med en kompis och hennes hundar

[kobbeuffe]
0

Vi ska ha besök av ca 20 personer som kommer inatt. Så vi ska ha skoj hela helgen. Leka en massa knäppa saker och kanske åka ock fiska lite. Grilla vildsvin och en massa sånt.

Full rulle och sen sova en vecka…

Zadeira
0

# 2, vi hade bett och tömkörningsele med tömmar på "vår" unghäst i går för första gången. Det är så härligt när framstegen kommer, eller hur?

[trollduva]
0

4#ja det är roligt när poletten trillar ner på dom,och det är väldigt skönt att hålla på med en liten unghäst och inga jättar som dom på jobbet=D

3#låter roligt,och vildsvin som är så gott=)…..

Zadeira
0

#5, jag tycker "vår" unghäst är en jätte, nästan. 3 årig nordsvensk brukshäst som är nästintill ohanterad fram till vi började med honom i maj… Vad jobbar du med, halvblod gissar jag om du jobbar i dressyrstall? Ni behöver inte en anställd till, jag är arbetslös nu…

bea28
0

jag vet inte vad jag hittar på.. har fått många "inbjudningar", men man kan juh inte gå på alla tyvärr. beslutsångest, det är vad jag har just nu!

Ritva
0

Jag blir hemma i Luleå. Vi ska fira här för första gången sen vi flyttade hit. Konstaterade tidigare idag att det är den tredje midsommaren sen jag och min man blev ihop som vi firar på annat håll än i Dalarna…känns lite mysko…(Flört) Sen jobbar maken midsommardagen så jag blir lite gräsänka…Rynkar på näsan

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

pernillaa
0

Blir med min pojkvän och hand släkt i deras sommarstuga. Helt underbart mysigt. =)

Ni som bli kvar får gärna rösta på mitt bidrag i tävlingen på Teckning iFokus ifall ni tycker att det är värdigt att vinna! =) *blink blink*

Vet inte när röstningstråden skulle komma upp men vi får se.

Ha en bra dag! // Pernilla

Zadeira
0

Nu får ni sköta er här inne när ledningen är reducerad under helgen Flört

Mysan59
0

Och ha så trevligt allihopa oavsett var ni är och vad ni gör! Flört

Kram