Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2692 ggr
[poppen]
0

Djävulen

/Bild borttagen, med all säkerhet upphovsrättsskyddad/M-c/

Den här bilden är tagen sekunderna efter det att andra planet kraschade i World Trade Center den 11/9 2001.
Många påstår att man i röken kan se djävulen med sina horn i pannan!

Jag ser den, ser ni?

[poppen]
0

Första gången jag lägger in en bild så jag fick inte den så man kan förstora.

Denna kommentar har tagits bort.
bea28
0

(jag säger det samma som jag sa i inlägget "ser ni gubben?`")… det som däremot är lite konstigt är att flera bilder togs på world trade centre den dagen, ur olika vinklar, och samma ansikte har synts på nästan samtliga :O

Mysan59
0

Ja, det är så tydligt och som bea28 säger, många av dom bilderna som togs så syns liknande ansikten…

bea28
0

mm.. men jag undrar fortfarnade om det inte är vår hjärna som strular till det för oss ;) hjärnan vill juh liksom se mönster i allting (typ ansikten då)

Mysan59
0

Jo visserligen, men det som är konstigt är att så många av just dessa bilder på, så framträder nåt som liknar djävulen.

Det finns en annan tråd här på spökbilder, där flera av dessa bilder är med och på alla dom så ser det ut som djävulen är där…

Tråden heter nånting med "tragiskt"

bea28
0

jst därför tvivlar jag på att det bara är ett "hjärnspöke", eftersom att det framträder på så många olika bilder. hur som helst var hela 9/11 otroligt tragisk :( btw så finns det en massa konspirationsteorier om den dagen, ganska intressanta att lyssna på om man orkar ;)

Mysan59
0

Här

är den tråden, kolla på inlägg #18 där är flera bilder…

#7 Om jag orkar… Jag har hört om dom där konspirationsterorier här hemma så jag kräks på att höra om det! Skrikandes

Jag bor med mitt ex. (tills huset blir sålt) och han är en riktig konspirationsanhängare… Tungan ute

Alltså, inte bara om det där med 9/11 utan en massa annat! Suck…

bea28
0

#8 haha okej x) då förstår jag :D tack för länken ^^

[poppen]
0

jahaa

idalotta
0

Ida

Medarbetare på Florist

-Cissi-
0

va konstigt

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .