Underligt
Igår kväll när jag satt med datorn och var ute på Övernaturligt började jag se ljussken i ett rum innanför hallen. Jag skrev om det och om att en lampa jag har på väggen helt plötsligt visade ringar på golvet.
Pirkkolino skrev då att jag skulle ta kort, jag gjorde det men ringarna syndes inte. Då tog jag 4 kort i hallen från rummet innanför och på ett kort kom en s k Orb.
Jag hade mycket aktivitet omkring mig så det var samma ande som tidigare när jag fått något på bild just i denna hall.
Lovade att lägga in bilden här idag men jag har även lagt in den på ÖN. Jeremina 
Kram. Pirkko,lino

Jag ser en lite äldre kvinna som håller ett barn i famn…
Och i orben som syns högst upp vid portalens böj där ser jag en kvinna som pussar en man , de har två barn vid deras sida..
Jag såg inte den sistnämda orben på en gång, men fick känslan av det satt en ängel där så därför fäste jag min blick där och upptäckte den stora orben…
Ja det stämmer. Jeremina har många skyddsandar i sitt hem. 
#2 Den äldre kvinnan är min farmor som miste ett barn vid en graviditet som hann gå 5 månader. Paret är min moster och morbror tror jag men deras 2 barn lever än.
Ängeln finns där ofta. Som Pirkkolino skriver har jag många omkring mig och just nu med mycket som händer så behöver jag dem.
Kram på er! 

Ja, Jeremina du har verkligen hög aktivitet hos dig det är inte ofta som orber fastnar på foto, men du lyckas få dem ständigt .. jag förstår att de trivs hos dig…
Jag "ser" någon stå i hallen, precis bakom orben till vänster om dörröppningen i "hallen"
Men jag är nybörjare så kan ju "se" fel
Jag har igår kväll och ikväll sett små röda klot som kommit mot mig i rummet och de såg jag mycket förr.
Jeremina.Du har så fina Orber.
O om jag har fattat rätt så kanske ängen inte har varit mäniska..Men det är mina tankar..
Orber är så givande..Man har fått något på korten…
Lena.P är jag i verkliga livet.