Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketthimlafenomen
Läst 2252 ggr
SilverTail
0

Program om andrar på tv NUU

på 4 fakta.. dom ska vara i ett gammalt metalsjukhus under en natt.. verkar bli spännande.. SKYNDA och sätt på för det började 19 och sloutar 20!  :)

[Wera]
0

Nej jag missade :( jag tror jag var ute och fotade kaninerna då eller så åt jag :/

[kobbeuffe]
0

Gaaah sablar jag bommade också…

Animalen
0

JAg såg det! :D  Fy faan vad läskigt när han låg inne vid bårarna och fångade ett ljud som sa "Die"  :D

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

LeS-
0

fan jag vill också se denRynkar på näsan

[incendium]
0

Vilket av alla program var det?

Absinthe
0

Vad heter programmet och vilket avsnitt var det? =)

[incendium]
0

Lyckades hitta informationen på deras hemsida. orka vänta på svar :P

19:00 Andar, finns dom?
Del 6 av 8.

För de som har tv4 anytime går det att se hela serien där. Ska nog göra det nu, blir bra till flyttuppackningen

[incendium]
0

Programmet heter egentligen Ghost adventures och handlar om en mindre grupp som åker runt på olika beryktade hemsökta platser där de filmar och traskar runt för det mesta inlåsta på platsen i fråga om möjlighet finns. Har sett ett antal avsnitt tidigare och serien är ganska ok, lite flummig ibland men den funkar som tidsfördriv tillsammans med liknande serier (Ghost hunters/TAPS, Paranormal state, osv)

SilverTail
0

jaa jag tycker det verkar bra, såg det första ggr när jag skrev tråden..

Jag hade ju verkligen inte lagt mig i en förvaringsskåp för döda även om det hade vart dag!!!  haha

Animalen
0

#7 men det kostar att se det "/

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

[incendium]
0

#10 jo tyvärr, men det gör det att ha tv med ;)

Vet dock att de flesta avsnitten finns uppe på andra ställen. Jag tror jag såg dem första gången på youtube hos några av de mer aktiva användarna inom genren spökprogram (lägger dock inte ut deras användarnamn i öppet forum).