200 medlemmar! =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på er
Så har vi hunnit bli 200 medlemmar på sajten!
*Jippie* tycker jag i alla fall. Det går framåt åtminstone. =)
Så GRATTIS SPÖKBILDER!!!! =)
Ni måste ju bara få läsa vilken onödig uträkning jag gjorde nyss. 
Sajten lanserades 19 april!
Haha, 19 mars fyller jag år, mellan 19 mars och 19 april(lanseringsdatum) är det då 1 månad
19-1(månad)= 18
18-2(månader som vi varit igång)= 16
16/2(månader som vi varit igång) = 8
8 är mitt turnummer som förföljt mig i olika sammanhang genom livet och även antalet dagar det är kvar till det har gått 2 månader. Och så var cirkeln sluten.
*haha, kan man vara knäppare?!*
Hur som helst, tillbaka till ämnet! Har suttit på 2 bilder som jag tycker är rätt så häftiga och sparat dom till nu så jag har roat mig med att sätta ihop ett filmklipp för att visa dom!
Enjoy! =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Grattis spökbilder till 200 medlemmar! Jätteläckra bilder, Pernillaa!!
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Tackar. Nu vet ni var ansiktet i sajtens sidhuvud kommer ifrån också! =)
Jag gjorde om filmklippet en del…så att det skulle bli lite läskigt! =)
Det är så roligt att få visa någonting som är äkta spöken helt säkert! Istället för att liksom dividera fram och tillbaka om det är äkta eller ej. Sen kommer ju vissa självklart ifrågasätta mig också men jag vet ju i alla fall!!! =)
Jisses Pernilla! Hade jag fotot det där i dörröppningen hade jag sovit med dörren stängd efteråt. Och den andra bilden var nästan ännu läskigare, fast eftersom det var hans "kompis" så behöver man iallafall inte vara rädd för den.
Nej men ser du hur han i andra bilden försöker härma killen, med handen upp för ansiktet? Det är fan fint med ett spöke som har en som idol! =)
Nej jag törs inte stänga dörren med rädsla att den ska vara öppen när jag vaknar sen eller att något börjar knacka eller skaka i den. För det mesta sover jag i soffan för att då har jag nära till balkongdörren så jag ställer fram skorna ifall jag måste fly. Haha vad fånigt, men ändå. Men när sonen sover hos mig så sover jag i sovrummet med honom, kan ju inte lämna han i sticket! =)
Jo, det förstår jag. Tänk att vakna med dörren öppnad… läskigt.
Vår lägenhetsdörr har börjat tramsa med sådant, eller ja, låset då. Vi låser som vanligt på kvällen när vi läggger oss, sen när jag ska upp till jobb 05.20 är dörren redan upplåst… Och den enda utomstående med nyckel är mammas bror, och varför han skulle komma och låsa upp dörren var natt förstår jag inte, så jag röstar på att spökena har roligt med vårt lås.
Men usch vad otäckt. Jag skulle inte våga fara iväg en helg eller så för tänk om spökena låser upp dörren och så kommer några inbrottstjuvar och tömmer hela lägenheten. =(

Grattis till 200medlemmar då.. ;)
Vad häftiga bilder du lagt in.. de ansiktet hua de såg ju mindre trevligt ut de..=/
Sen bilden med hans vän de var lite sött att han kramar om han med ena armen bästa polararna typ.:)
de var intressant,se tack för de Pernilla..
Hade gott,kram
Ja, verkligen, känns osäkert. Men vi´får prova att låsa även det andra låset som vi vanligtvis inte låser. (sjutillhållarlåset tror jag det heter.) Låser de upp båda de låsen så fr man ju hoppas att de även vaktar lägenheten och skrämmer bort tjuvar ;)
Grattis Pernilla! Jätteroligt! 
U R us
Grattulera er själva också tycker jag. Att det har hållt ihop såhär bra trots alla dårar här inne! =)
Bilden på ansiktet, den killen har jag och ett medium drivit ut tillsammans. Men han var ihärdig den där killen alltså, innan han ville ge sig iväg. Han höll till på toaletten och stod och sparkade på avskiljaren i duschen hela tiden för han var så frustrerad. Bråkade med annat här i lägenheten också.
Jadu Zadeira, fatta om du skulle komma hem efter semestern och så har du 2 tjuvar inlåsta i något rum. Hur förklarar men det för polisen? Och hur förklarar tjuvarna att dom blev inlåsta? Hahaha. Psket nästa tror jag att det blir för dom då! =)
Ehhh vad är det som syns emellan grabbarna då? Det där vita som liknar en masK? Detta var den första filmen härinne som gett mig rysningar. …Kan nog vara för att jag vet att det är sant…
U R us
Jag förstår inta var du menar. Vi får ta och diskutera de här bilderna sen. Ska lägga upp dom sen som bara bilder i en tråd men folk får skrämmas lite av filmen först. Blir mer effekt med ljudet! ;-p

Grattis!! Vilka bra bilder du har att visa också i videon!! ^^,
Tack tack! Jag är glad att jag fick tillstånd att använda det andra kortet! =)
Haha, är det bara jag som blir rädd av det där ljudet i slutet? Hahaha, det är ju ändå jag som har gjort filmen och vet att det kommer men blir ändå rädd. =)
Grattis till alla nya och gamla medlemmar
Ruskigt bilder.
Grattis!
Tack. =)
Grattis till alla medlemmar och som sagt! =)
Du är inte knäpp, tvärtom men det vet du nog. Kul att läsa om dina uträkningar. Grattis till en lyckad sajt och 200 medlemmar.

Gratulerar! 
// Lisa, medarbetare på Twilight
Puttar upp denna så att fler får kika! =)