Någon som ser....
Hej alla,
Jag är ny här på sidan och egentligen så tror jag inte på spöken men efter en begravning nyligen så tror jag att jag har ändrat uppfattning! På en av bilderna som jag tog kom det med något märkligt.
Bedöm själva vad ni tycker er att se! Jag laddar upp bilden i sin ursprungliga storlek här jag kan även klippa ut den märkliga delen om någon önskar!
Min fråga är: Vad är det som jag har fått med på min bild? När jag har fått ett vettigt svar på detta så har jag lite mer intressant information om personen min släkting som har gått bort!
Mootljuuus, mooootljuuuus ! MOTLJUUUUUUS 
Ja det är fullt möjligt! Det tror jag också men jag fick en kuslig känsla! Kanske min fantasi som spökar…..
#0 Vad det finns i bilden, vet jag ej. Men, däremot säger jag av egen efrarenhet. Att när man litar på sin egen känsla, får man småningom ännu mera kontakter med ande-energier. Om du är öppen för den alternativen, att det finns andar. Då liter du på den känslan vad du känner och även kusligkänsla förvinner med tiden. Men, om du känner, att det inte finns andar. Då behöver du inte tänka på saken heller. Jag skrev bara mina åsikter. 
Jag tänkte också att det skulle vara motljuset som gör det.
Ha en bra dag! // Pernilla
När jag visade bilden för min sambo såg han direkt ett ansikte…
Jag ser också ett ansikte……..men inte kan veta mera vad det är som ser ut så.

Jag ser en kvinna med kort hår , håret är kammat slätt mot huvudet, ser ochså en man men kal hjässa, de är glada..
Ser också småtroll… 
ok..det förklarar min bild som jag nyss satt in…
U R us
#6 Spännande! Kan du berätta något mer?
Vad betyder småtrollen?
Ingen som kan säga något mer om min bild?
Jag får för mig att det står någon där och tittar, kanske sörjer.