Konstig svamp
Vet inte vad det kan vara ,,, har du sett färgerna i lövverket oxå?
Tyävrr kan jag inte hjälpa dig men det ser rätt kul ut. ser nästan ut som ett par ögon…
Himmel vad mycket konstiga saker du får på kort Choklad.
Ingen aning om vad det är, fukt som reflekterar blixten kanske. Kan tro att det samlas fukt där under.
Ha en bra dag! // Pernilla

det kan ju vara små insekter med som är på svampen.
# 1 Hmm nej jag ser inte färgerna i lövverket?
U R us
Pernilla…du får gärna mixtra lite med bilden om du har tid lust och ork
U R us

Strax ovanför de gröna ljusskenen syns en kvinna sittande med hennes högra hand som stöd under hakan, den andra handen lägger hon på ett litet barn som sitter mellan henne och en annan kvinna/ flicka..
Till vänster om ljuset :
Sitter en äldre man , han håller sina händer under hakan och armbågarna vilande på sina knän, verkar som han funderar över något bakom honom står en en yngre man och tittar på honom de verkar ha bekymmer…

Chokladis! Du är fantastisk på att ta märkliga kort!!
(imponerad!)
Min spontanan tanke är att det kanske är en kemisk process av svampen(?), och resultatet blir dessa gröna prickar. Tänk på ex v lysmaskar, eller eldflugor … Någon liknande process, tänker jag på …
Jag har förmodligen fel, men det är min spontana gissning!
Jag ser med spänning fram mot ditt nästa spännande kort, Chokladis!!!!
Kram
Ja vad har du för kamera Choklad?
# 9 Jag har en Exilim casio ..150..Jag har inte lärt mig den än..men mina barn använder den flitigt..
Wow Liljan…vad du kan!
Hmm undrar vilka dessa kan vara? Kanske de var med min dotter och mig på promenaden….jaa du Merlin…vi får väl se vad det kan bli…hoppas att det är eldflugor!
U R us
Neej men vänta nu ljög jag ..det var med mobilen jag tog dessa bilderna ju..
fråga mig inte vad det är för kamera i den..
U R us
Chokladis! Du tar bra och spännande bilder …. Nu ska jag iväg till min favoritspökplats, och se om jag har tur ….
lycka till…ska bli spännande..)
U R us

#13 jag måste beklaga men det är kåda som flyttit ner under den ganska vanligt att det blir så på fårtickan flåt mig men det ser man ofta :( det har flyttit ut i fram kant och blevit droppe där son vitnat
men helt klart det ser kul ut ju :)
Det var en imponerande bild i alla fall. Hur kom du på det? =)

jag är ute mycket i naturen och sedan så har jag en liten fårticka just nu på köksfläkten den har savat kåda som flyttit ut mellan framkanten innan de sporer som fins under den och vitnat
# 14 Ingen anledning alls att be om ursäkt! Det var roligt att få veta..Jag sätter in bilder här för det är kul att diskutera och få en ev lösning på vad det kan vara….är det sedan en spökbild så är det alldeles extra roligt!
U R us