Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 2146 ggr
Choklad
0

Underligt ?

Undrar vad detta kan vara? Se på den lilla fyrkanten till höger från mitten…min son har tagit fotot på en begravningsplats för djur..

U R us

Choklad
0

I ärlighetens namn så ska jag säga att det finns vägskyltar i närheten där , vilket jag trodde att det var först.. men inte just på det stället, mitt i skogen bland träden…om man zoomar in det så är det något ja..vad?Obestämd

U R us

pernillaa
0

Här är bilden fast uppljusad

Ha en bra dag! // Pernilla

Choklad
0

hmm jag ska gå ut å kolla om det finns något på den lilla stugan som kan vara förklaringen….har inte sett något där innan …

U R us

powderpuff
0

det ser märkligt ut.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

SilverTail
0

det ser ut som en hastighetsskylt! man ser den från sidag så den ser halv ut, men förstorar man upp mycke så ser man den ganska tydligt..  :)

Choklad
0

ja ..det kan ju vara det…

U R us

Choklad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här har vi samma ungefärliga vinkel men på dagen

U R us

Choklad
0

Från andra motsatta hållet..

U R us

powderpuff
0

#7 Ja där fanns minsann inga vägskyltar…

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Choklad
0

Jag tänkte att det kunde blänka på björken…men där finns inget på den…Obestämd

U R us

Tavar
0

Det kan inte vara att det blev en kontisg reflektion på elskåpet? Typ att de kommer ljus från två håll? kan det hända att det kör bilar däromkring?

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

luxplyr
0

Choklad jag tycker det ser ut som en genomskinlig arm från en ande jag tycker mig se två sycken som man ser kropps formen på.

Som hos en mäniska, det tror jag Glad häftig bild

Choklad
0

# 11 ja det går en väg en bit därifrån…men hur kan der reflekteras på trä? ellr i luften?Obestämd

U R us

Tavar
0

Tänkte om det kunde bli en sne reflektion på elskåpet som gör att det på bilden gör att det ser ut som att det är på trädet Förvånad men kanske inte fungerar riktigt så med elskåp Oskyldig

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Choklad
0

det lustiga är att jag har sett liknande fyrkanter förr, men med blotta ögat, då var de som ett genomskinligt papper…som ett sorts fönster. Och liksom vita…

U R us

pernillaa
0

Kan inte komma ifrån att det ser ut som en böjd hastighetsskylt. Spöke som tyckte att du skulle lugna ner dig kanske… Glad

Choklad
0

Luxplyr…ja det tycker jag också, men min son säger att det är utandningsimma…Obestämd

U R us

Choklad
0

# 17..kanske det…skylten som finns där är bakom mig och även  bakom sonen när bilden tas….så det är konstigt….

U R us

carsbo
0

ja tyckte som ovan att det ser ut som en spökarm längt emot kameran!:S genomskinligt med ett ben i :S läskigt!

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

carsbo
0

hm om ja får säga, den #7 bilden är tagen på motsatt sida av den mörka, är det fönster bak på stugan? isf kan fönstret ha stått uppe och kamerans blixt reflekterades i fönstret som stod snett öppet…

carsbo
0

för på nattbilden syns staketet närmast kameran, men inte på #7 bilden :)

john-a74
0

vid början av dimman vid marken är det en gravlyckta  så vem vet :)

pernillaa
0

Men jisses va underligt. Jag har ju sett bilden förrut och konstaterat att det är andedräkts-dimma där på vänsterkanten men nu när jag tittar igen så helt plötsligt dyker det upp hur många djuransikten som helst i bilden för mig. Pareidolia säkert men ändå coolt. =)

Ringade in de jag tyckte var tydligast. Resten tappade jag bort eftersom jag började ringa in. Den största ser ut som en sån där hund med mustasch fast just den här har överdrivet lång musch. Finns en till med sån där musch fast lite mer tillplattad då men det är nog ändå inte samma ras riktigt. Sen vad som ser ut att vara en pudel med lång nos och stora lapp-öron och det där i trädet vet jag inte om det ser ut som en katt eller en "grinig" hund. Ser någon anna dom?

Jag lade upp bilden utan kludd på bredvid den med ringar så att ni får se och jämföra.

pernillaa
0

Man ser nack- och rygg-kotorna på den största hunden som lyser igenom. Vad coolt. Ja jag vet inte vad jag tror men jag tror absolut att man kan se det man vill se men det här bara liksom överföll mig när jag bara "zappade förbi" bilden som jag hade ljusat upp här tidigare i tråden.

Choklad
0

Den hunden ser läskig ut….jag kan lägga in flera bilder på stugan om jag hittar dem ..Grannen som bodde här innan hade stora hundar, de var i storlek som kalvarkommer inte ihåg vad den rasen heter, men läskiga var dom……kan vara en av dem som går igen här….

U R us

pernillaa
0

Jag tycker den var söt och ser snäll ut. Den har höjt öronen som om den lyssnar ser det ut som. =)

john-a74
0

#26 ja man kan se mer om man tar sig tid och lyssnar på vad andra ser:)

Choklad
0

Första…på det lilla huset

U R us