Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 2181 ggr
pernillaa
0

Röstningstrådarna

Det har varit lite dispyter inatt kring att jag tog bort röstningstrådarna efter att röstningen var klar.

Det står mer om det i "Vinnaren i Omanipulerade".

Sen har det legat påståenden om att röstningstrådarna förblivit borttagna men jag åter-publicerade dom så fort det blev påtalat att det kanske inte bör gå till så.

Jag låter de här förbli låsta så att ingen i efterhand röstar och förstör de slutgiltiga resultaten.

Bidrag Omanipulerade och Bidrag Manipulerade

Och här kommer röstningstrådarna:

Omanipulerade och Manipulerade

Har ni något mer att säga kring detta kan ni ta det i den här tråden istället för att förstöra vinnarnas artiklar. Eller skicka ett pm.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Playja
0

Måste få ge dig pernillaa en STOR eloge för en riktigt bra och fyndig tävling. Skrattande

Sen att man vill se  bilderna och det slutliga röstresultatet .. det kan jag förstå… det är inte lätt att veta hur man skall göra alla gånger (och detta var väl din första tävling?)  …men i det stora hela har (i mitt tycke) du gjort en kanontävlig.

pernillaa
0

Tack för det. Jo det var min allra första tävling och jag har inte heller deltagit i så många tävlingar tidigare heller såhär över nätet utan allt är väldigt nytt.

Jag gjorde extremt många missar i de här tävlingarna och det ber jag om ursäkt för. Jag bara hoppas att ni medlemmar kan ha överseende med det och jag tror att man med en öppen dialog och förstående för varandra kan lösa det mesta. Jag lyssnar gärna och tar emot råd och det jag kan åtgärda det kommer jag att åtgärda.

Jag är inte mer än människa precis som ni och vi får försöka ha förståelse för varandra och att alla kan ha en dålig dag p.g.a. stress, sjukdom, trötthet, press m.m. Alla kan reagera på ett felaktigt sätt på någonting här på sajten och sen ångra sig dagen efter eller bara råka häva ur sig någonting som liksom kom från en tom himmel. Och jag då som har mycket ansvar och håller och drar i många trådar kommer hinna göra mååååånga fel innan jag har lärt mig allt.

Kram

Ayena
0

Trådarna kunde ligga kvar tillgängliga efter att du låst dem. Då hade alla sett resultatet men ingen kunde rösta.

pernillaa
0

Nu har jag länkat till alla trådarna kring tävlingen i inlägg #0 i den här tråden och nålat fast den.

Ayena
0

# 4 - Jättebra Skrattande

[Vargnatt-]
0

Tycker det var jättebra tävlingar pernilla, förstår hur du tänkte med att ta bort röstningstrådarna tills vinnarna var presenterade och tycker det var smart gjort. Du kommer klara fler tävlingar fint också :)

[incendium]
0

#2 Av det som har visats de senaste två dagarna har jag svårt att se att du skulle ha gjort något fel. Tvärt om! Det blev ett bra upplägg med lite spänning på slutet för de som deltagit och de som röstat (går det se vad som är röstat om man inte har röstat förresten? har inte lyckats få fram något).Du kan ta det lugnt och även om vissa reagerat starkt var det ju en mindre detalj att ordna då trådarna ändå inte var raderade utan bara dolda för oss andra så ta inte alla högljudda stämmor för hårt. Konstruktiv kritik verkar vara svårt att framföra även när den verkligen behöver vara just konstruktiv och inte destruktiv.

Bra gjort Pernilla!

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för det! =)

Nej det går inte att se om du inte har röstat. Men jag har tagit en print-screen på varje så jag lägger upp här.

Här kommer röstningsresultatet för Omanipulerade

pernillaa
0

Och så röstningsresultatet för Manipulerade

[incendium]
0

Clever! ;)

Gluskap
0

Det går inte att följa länken till de omanipulerade bilderna.
Kan man hitta dom någon annan stans kanske?

pernillaa
0

Gå in under forumgruppen Tävlingar och lekar…där finns dom. =)

Gluskap
0

När jag går in under tävlingar och lekar så kommer samma text upp som när jag följer din länk i #0

_
Borttagen tråd
Tråden du försöker läsa är borttagen av en moderator_

pernillaa
0

Du vill alltså komma åt sjävla bidrags-tråden för omanipulerade?

För jag kommer åt den och ni andra borde också komma åt den. Den ligger ju inte under borttagna inlägg för mig så den borde synas. Ska prova ta bort den för att återpublicera den igen.

Gluskap
0

Ja precis, de manipulerade har jag redan kunnat titta på =)

pernillaa
0

Det är så konstigt därför att "Omanipulerade #1" ligger under forumgruppen "tävlingar/lekar" och är publicerat men låst. Det ska fungera.

Bidrag Omanipulerade

[incendium]
0

Jag kommer också åt den, gjorde det innan med. Vad är det för text som dyker upp istället då?

pernillaa
0

Borttagen tråd Tråden du försöker läsa är borttagen av en moderator

Gluskap
0

Nej det går inte…

Ser ut såhär

pernillaa
0

Men vad mysko. Men det verkar vara begränsat till dig för du är den edna som påpekat att det inte fungerar. Ja det var konstigt. Ska ta upp det på iFokus iFokus imorgon när jag har tid. Du får hållas med bilderna jag lade upp av dom.

Gluskap
0

Nu fungerade länken i #16! =)

Pose-idon
0

Hihi jag fick 0 röster Oskyldig

//Elin

Playja
0

=22… Vet du?  det betyder inte att din bild var dålig utan att dom andra var liite snäppet intessantare bara!  Skrattande

Pose-idon
0

#23 Precis! Jag bryr mig inte så mycket om jag kommer först eller sist eller mitt emellan, för en tävling är inget att tjura över, det kommer flera ju! ^^

//Elin

Playja
0

#24…  Exakt… !  Tumme upp! Det är rätt inställing!