Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 1633 ggr
[trollduva]
0

real ghost pictures

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

dagens bidrag=)

Zadeira
0

Jag måste vara blind, ser bara spöken på de som det är markerat ;)

werner
0

#1 samma här, satt frenetiskt och letade på de andra bilderna, får nog kolla några ggr till.

Choklad
0

Det klippet med den stora tavlan var creepyTungan ute…men det var intressanta blider, de borde tagit det i långsammare intervaller, jag hann inte med att se så mycket, det tar ju en stund att studera, det är det som är det roliga

U R us

werner
0

Denna gång pausade jag vid dom bilderna jag ej såg något på, såg vad dom menade på alla förutom teater föreställningen, måste vara blind :S

[trollduva]
0

tog några gånger innan jag såg dom oxå,var lite tunt med filmer på youtube igår,ska leta bättre i kväll=)

Choklad
0

Jo, men just som man vill kunna zooma in mer så försvinner bilden, jag vill gärna kunna se det tydligare….

U R us

[trollduva]
0

som sagt sak leta efter bättre=)

Choklad
0

# 7 ahh men jag klagar inte på dig..inte meningen att kritisera….det är väl ditt fel att bilderna är små? Glad

U R us

pernillaa
0

Det på teaterföreställningen är nog det där mystiska ljusa på det svarta huset till vänster i bild. Men vad är det för speciellt på den där bilden av vad som verar vara ett kungligt rum med 2 enorma tavlor på vardera sida om en dörröppning eller nåt? Och resten av bilderna efter det?

Ha en bra dag! // Pernilla

Ritva
0

#9 såg inte heller något speciellt på de sista bilderna. Men den med dansgolvet var lite läbbig!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."