Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: glädjeämnen
Läst 1531 ggr
pernillaa
0

Väldigt OT - Blomsterbukett

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er

Var ute idag i blåsten och kylan och cyklade efter att jag hade släppt av min son hos dagmamman. Cyklade förbi ett djupt dike med en massa blommor och kände att jag bara måste plocka ett par stycken och ha hemma. Så jag klev av cykeln och började plocka, tänkte plocka en handfull ungefär. men så blev det mer och mer och så började jag tänka på att min särbo och jag firar ett år någon gång den här månaden(vi vet inte när exakt) och så hade jag helt plötsligt plockat så mycket så det inte gick att sluta fingrarna runt alla blommor. Klippte ett par grenar av busken utanför mig som blommar och virade ett fint lurvigt garn runt stjälkarna och voíla, en fin blombukett. Glad

Ska gå iväg till min underbara särbo nu och agera blomsterbud! =)

Buketten i sig ger jag till min särbo men bilden av den vill jag att Mysan59 ska ha som ett grattis till det underbart vackra barnbarnet! Grattis igen! =)

Kram på er

Jag hoppas att ni njuter av sommaren

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
0

Tack Pernilla! Åhhh vilken vacker bukett! Hoppas särbon blev glad också!

Stor Kram!

pernillaa
0

Han var inte hemma tyvärr. Får ge honom den ikväll istället!

Kram

Mysan59
0

Synd, men då blir han glad ikväll istället då! Glad

Choklad
0

OO den va riktigt fiin! Och grattis till barnbarnet Mysan!Glad Barnbarn är så härliga!

U R us

Mysan59
0

Tack Choklad! Ja, dom är underbara!

pernillaa
0

Tycker ni att det är skillnad på barnbarn och egna barn? Man har ju givetvis inte samma ansvar men berätta gärna vad ni upplever för skillnader mellan de båda ni som har barnbarn. =)

LeS-
0

Oj vad duktig du är på att göra buketter!! Funderat på att jobba som florist?

pernillaa
0

Jo, många gånger har jag funderat på det men…nä jag tror det får förbli hobby. Men tack!!! =)

powderpuff
0

Den var väldigt vacker. riktigt sommrig.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

Tackar tackar! =)

powderpuff
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske jag får *låna*tråden lite och visa min buskpion som är i full blom. Den luktar väldigt gott också.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Playja
0

Det var en härlig bukett!  väldigt fin!   Skrattande

pernillaa
0

Ja jisses vad fin den var powderpuff! =)

Tack Playja!

chik
0

Vilka fin buketblommor o blommo..

Barnban har jag två stycken 8år o 12år. O det är så roligt med dom.För mig är det väl så att när barna var små o bodde hemma så var det så mycket jobb skolor ja det är mycket o det flöt bara på.Men med barnbana kan man bara vara o ha roligt..O så kan man lämna till baks dom..

Lena.P är jag i verkliga livet.

LeS-
0

Pernillaa, vad tyckte din särbo? *nyfiken* Cool

pernillaa
0

Jo han blev jätteglad för blommorna. Så glad så han blev tvungen att fotografera dom efter att jag hade gått hem igen och skickade bilden till mig tillsammans med ett tack! =)