Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: tävlingarlekar
Läst 1599 ggr
Ayena
0

Här är bidragen

Zadeira
0

Precis som Vargnatt här visar finns inläggen fortfarande uppe! Och har funnits hela natten sedan du påtalade det, men du har nog inte letat tillräckligt eftersom trådarna öppnades direkt inatt och du fortfsatte tjata om att de skulle öppnas igen.

De ligger däremot inte övert i listan, och det var väl därför du inte såg dem då, du orkade inte leta bland gamla inlägg…

Ayena
0

Om trådarna är låsta så faller de bort och går inte att putta upp. Det hade varit bättre att låsa upp trådarna, så att de gick att putta upp så att alla utan letande kunde få se bidragen.

Klantigt!

pernillaa
0

Men låser jag upp dom så kan ju folk rösta trots att tävlingen är avslutad och då blir ju det också fel. Jag har länkat till dom i min tråd "Röstningstrådarna" och kommer nu länka till de andra 2 trådarna i tävlingen också och sen nåla fast inlägget "Röstningstrådarna" så att det blir slut på tjaffset.

Nu har jag bett om ursäkt tillräckligt och känner inte att jag behöver sona något mer för felet jag gjorde. Släpp det här nu.

Ha en bra dag! // Pernilla

Ayena
0

Om du nålar fast dem så ser alla dem lätt och behändigt

Sofiae
0

Ett utdrag ur skrivregler:

Det börjar med: Inte tillåtet 

• Offentligt attackera en annan medlem eller forumledare/administratör. En personlig attack kan definieras som personlig ras-, folkgrupps- och eller könsbaserad förolämpning, förtal eller hånfull kommentar. Alla klagomål skall förmedlas privat till en forumledare/administratör.