Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 2819 ggr
pernillaa
0

Konstigt i badrummet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar ifall någon kan figurera ut vad det där mörka vid tvättstället är som reflekteras i spegeln. Bilden till höger är tagen 18 sekunder eller något sådant efter den till vänster.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

powderpuff
0

Ser märkligt ut, nästa som en svart ballong Förvånad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

Ja det var något mysko det där. Jag stod i köket(baki ryggen på kortet till vänster kan man säga), hörde ett ljud från toaletten och kände liksom ett tryck därifrån så jag fotade och fick med det där.

JosseT
0

kan du ringa in det för jag ser inget..

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser det ut. Har även ringat in en Orb på nättuben som hänger från taket i hallen och på det andra fotot ringade jag in var det där mörka bör synas i kortet.

powderpuff
0

Bilden också kanske där du ringat inFlört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

den 28 februari 2009, 08:07:34…är bilden till vänster tagen

den 28 februari 2009, 08:07:52….är bilden till höger tagen

så alltså 17 sekunder emellan om jag inte räknar alldeles fel såhär mitt i natten med ögonlocken nere vid knäna.

Miicii
0

Jag ser satans huvud jag. Den vita pricken i allt det svarta är hans öga liksom.

RavenTheAngel
0

De var konstigt de..hm..

har en vän som brukar ta kort på konstiga saker som fastnar på fotona..

så du har nog med fångat nåt sånt..skumt…

pernillaa
0

Kul om jag har satan hemma hos mig. =(

pernillaa
0

Jag har hur mycket konstigt som helst på mina foton.

RavenTheAngel
0

Pernillaa jaha har du de..

Inte bara typ orbs då?! Glad

pernillaa
0

Nej ooonej. Mycket mycket mer har jag. Jag betar av med mitt metarial här inne när det blir dåligt om aktivitet. Funderade på att lägga upp allt på en gång men det kan behövas till en regning dag. Har speciellt 2 fantastiska foton som jag tänkte avslöja som ett litet firande när vi blir 200 medlemmar.

RavenTheAngel
0

Flört intressant de ser jag fram emot..

Tar oxå en del konstiga bilder kanske lägger upp nångång i framtiden ,när jag har tillgång till min gamla hårddisk har varit utan dator ett tag pga data problem.Rynkar på näsan

Hade gott,tack för bra ,intressanta artiklar kram,ljus

pernillaa
0

Ja det vore verkligen intressant att få se.

Det ser vi fram emot! Glad

Kram

Miicii
0

Haha, nej kanske inta att ha det hemma hos sig. Men det verkligen ut som det. Stirra lääänge på bilde så borde man se det. Ellr det kanske bara är jag som ser det. Jag satt och tittade på bilden med min kompis och efter ett tag skrek jag och sa åt henne at stänga ner bilden. Hon undrade varför och jag sa som det var: Jag såg djävulen.

Mysan59
0

VAR nånstans ser ni nåt? Jag ser ingenting…

JosseT
0

Jag ser inte heller nått.

Afghanistan
0

Jag ser ingenting, jag är ledsen..

pernillaa
0

Hahaha…ja har man inte riktigt huvudet med sig så glömmer man bilden som jag gjorde i inlägg #4 och inte märkte jag heller att Popcornett pååekat att bilden fattades. La upp bilden i #4 nu så kan ni titta där ni som inte ser något.

kram

Mysan59
0

Jaha! Nu ser jag. Jaa, vad kan det vara?

RavenTheAngel
0

ja en hel del skumma saker fastnar på fotona Pernilla tar må jag då säga..

intressant,lite spooky är de…

LeS-
0

Gud ja Pernillaa, det ser väldigt obehagligt ut. Är du troende?

pernillaa
0

Nej det är jag inte. Eller jo jag tro på något större än oss människor men jag är inte kristen eller så. Jag är snarare mer åt buddhist-hållet isf..

Absinthe
0

Fick rysningar när jag såg bilden.. liknar ett elakt troll eller nåt. Jag skulle inte vilja bo hemma hos dig.. ^^,

LeS-
0

#23 Ok, men upplever du obehag av att bo där du bor?Jag menar om det kanske inte är så snälla andar, kan du inte få hjälp med att få bort dom frå där du bor?

pernillaa
0

Jag har fått hjälp av ett medium och vi drev ut en mindre trevlig kille som brukade stå och sparka på duschavskiljaren inne i just badrummet men han är tillbaka igen.

Men jag är inte rädd på samma sätt längre. Jag vet nu att det jag kände här hemma stämde eftersom mediet bekräftade allt så jag känner när han är orolig och inte och om han är där överhuvudtaget och nu törs jag säga ifrån också.

Absinthe
0

Jag vågar nog inte säga ifrån igen, bilden jag tävlade med i omanipulerade var från den gången med en inte så trevlig man. Hemma hos min mamma var det jag, min syster och min mamma och det var efter min syster tagit bilden.
Jag kände en riktigt tung känsla så fort jag kom hem till min mamma den dagen och jag kände att han stod i hallen. Vi satt i köket och min syster var rädd så hon skakade, jag sa åt både mamma och min syster att säga åt honom att låta oss vara ifred, jag och mamma sa det men min syster vågade inte. Jag började tappa tålamodet och står i köksöppningen och säger till på skarpen att han ska försvinna och lämna oss ifred. Tror han blev arg för jag kände hur någon tog tag om mina armbågar där jag stod. Nåt utav det läskigaste jag varit med om kan jag säga.
Så känner jag obehag inför sånt här så säger iaf inte jag ifrån fler gånger. Känner jag vanligt hemma så säger jag bara till att jag inte vill och oftast försvinner dem ganska snabbt då. Men så fort jag får den tunga känslan så säger jag inte ett knyst med rädsla för att uppleva samma sak igen.

Men fick mediumet fram vad mannen gör hemma hos dig? Vad är det som fäster honom vid din lägenhet? Vad är han upprörd över osv? =)

[poppen]
0

Skiläskigt!