Något i köket
Undrar vad detta mystiska dimmliknande är?
Jag fotade genom en spegel i hallen och trodde först att spegeln var smutsig men det var den inte. Den är totalt ren.
Någon som har något förslag på vad det kan vara. Lägger upp både den redigerade och originalet så får ni figurera lite.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Hej … Jag har märkt att "de" gärna visar sig genom speglar, som ex v i detta fall en spegelbild. Mitt dotter såg det själv som liten 3åring. Men vad du fotograferat, det är frågan …. Men det kan vara en av våra vänner som kanske håller på att materialisera sig???
Kram-Kram
Nej det är inte katten. Däremot är det rentvätt på tvättställningen som du ser. Katten har jag inte kvar längre.
Ja, men inte själva tvätten, ser du inte ansiktet? Tvätten står väl inte upp så där? 
Eller ligger den ohängd i en hög? 
haha..både ock. Det hänger tvätt där och sen hade jag hängt tvätt i källaren som jag bar upp och lade på den hängda tvätten i en hög. Borde vara det iaf. Ska ljusa upp och se…vänta jag återkommer.
Ja, det jag såg var nog tvätten, för det där är nåt annat jag ser nu, på din bild.
Och naturligtvis ser det ut som en hund/varg! Alltid nu för tiden ser jag djur-ansikten…
Det ser ut som en katt!
Alltså oj vad "fenomen" kan se ut som katthuvuden! :) Häftigt, kanske så att katter syns mer och "strövar omkring" i husen trots efter sin död? ;) Liksom kattsjälar ^^ Vad läskigt :S Vi har katt - tänkt att få med han på bild även efter han dött?
Wera: Du ska bara veta vad mycket djuransikten jag ser på vissa foton! Mest hundar, men även katter… Och då menar jag förstås inte levande…
#11 haha du får visa upp några :D
Någon som kan får gärna rita på bilden så att man ser var katthuvudet är. För jag ser ingenting i den där dimman.