Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: oidentiferbart
Läst 2505 ggr
TereseE
0

Skräp eller något annat?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog den här bilden på min dotter och hennes faster som var på besök hos oss igår. Jag har inte redigerat bilden alls, förutom att jag suddat lite över fasters ansikte så hon får vara anonym.

Ser ni det vita uppe vid huvudet till höger i bild?

Är det skräp eller något annat, vad tror ni?

Tog flera bilder tätt efter varandra och ser inget liknande på någon av de andra, varken före eller efter….

Vet inte om jag placerade inlägget i rätt kategori, inte så hemma på sådana här fenomen, men väldigt nyfiken!

(Klicka för större bild).

TereseE
0

Jag ser ett litet ansikte, ungeffär som bilden av en bebis när man gör ultraljud. Men det kanske bara är fantasin som drar iväg med mig?

TereseE
0

Om någon härinne skulle vara intresserad av lite inside-info eller berätta något av väldigt privat natur, så får ni jättegärna pm:a mig.

Mysan59
0

Jag har ingen aning… Kan inte sånt här så bra. Kan det vara damm? Eller nån energi.

Jag svarar bara så att inlägget puttas upp så nån som kanske är bättre på mig att se vad det kan vara, svarar. Flört

Animalen
0

Är det inte en sån där Orb?

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

TereseE
0

Kan vara en Orb, men verkar ju finnas lite olika tankegångar kring vad en orb egentligen är… Kan detta vara någon typ av energi?

pernillaa
0

Nu använder jag kanske uttrycket Orb fel men jag anser att en orb är ett ljusfenomen som antingen kan bero på ande-energier eller damm och liknande. Men jag tycker att det var en konstig form på den. Den är inte rund. Jag tycker mig se ett kattansikte i orben men det kan likaväl vara damm. Jag vet inte ifall det är normalt att den är något annat än rund.

// Pernilla, sajtvärd

Ha en bra dag! // Pernilla

TereseE
0

#6 Intressant, kul att höra vad andra ser!

Kanske ska tillägga att jag har beskurit bilden (vill inte lägga upp bilder på min dotter på nätet) plus att jag förminskat den.

Animalen
0

Jag tycker mig också se ett kattansikte nu när jag tittar närmre. Du har inte haft någon katt ?

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

TereseE
0

#8 Jag har en katt, men han är inte med på bilden. Glad

Vi har också haft flera katter genom åren, hjälpt till med hemlösingar och vildkatter. De flesta bor i nya hem, någon har gått över till "katthimlen".

snurro89
0

Dett är damm sorry…

chik
0

Som övreiga här sagt.Så ser det ut som en katt..

Har fasten haft någon katt?

Lena.P är jag i verkliga livet.

TereseE
0

#10 Kan mycket väl vara damm, men visst är det lite roligt att fantisera lite?

#11 Hon tog hand om våra två huskatter när jag var gravid och sedan blev allergisk. Vi blev tyvär tvugna att omplacera dem, hoppas de har det bra där de bor nu! Har tyvär tappat bort kontaktuppgifterna till de nya ägarna… Skrikandes

Choklad
0

Kan det verkligen vara just damm? jag tycker att det är lite för lätt att bara skylla på det hela tiden…jag vet inte vad det är men …..det behöver ju inte alltid vara damm…

Sedan undrar jag..orb betyder ju energiboll"" ungefär…)

men på en del bilder rinne på ÖN så har de "äkta" orberna inte varit runda…så det kan man tydligen inte gå efter…Obestämd

Suck

U R us

TereseE
0

#13 Alla har vi ju olika uppfattningar iom vad detta fenomen är, men jag tycker i alla fall att det är jätteintressant. Kul med öppna människor som vågar tro på annat än damm… Glad

snurro89
0

Jag tror på många bilder, Och tror på övernaturligt men din bild inehåller inget övernaturligt TRORJAG jag är bara ärlig.

Lilj-an
0

Och jag ska vara ärlig och säga vad jag ser ..

En man och en kvinna som håller i två spädbarn , tvillingar …..

Ayena
0

Intressant är att den inte är rund eller symmetrisk……….

Ska se om jag kan förstora upp den ytterligare

TereseE
0

#17 Det får du jättegärna göra. Tyvär är det ganska dålig kvalitet på bilden. Men du kanske lyckas bättre än mig.

Ayena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en förstoring på 150%. Men det blir inte bra, skulle behöva en bild med högre upplösning.

Men jag tycker det är en mycket avvikande Orb. Bifogar den förstorade delen

TereseE
0

Mystiken tätnar. Hade besök av faster idag igen och tog bilder. Hela släkten var här på barnkalas och den enda bilden som blev konstig var just den på min dotters faster. Precis likadan som den ovan, men placeras snett till vänster ovanför hennes huvud.

Mysan59
0

#19 Det ser ju ut som en katt…

Choklad
0

ja! häftigt..jag kan också se katten…Gladoch dessutom har jag en liten djupt sovande katt på halvliggandes på mitt tagentbord just nu ….

U R us

LeS-
0

Tycker att det ser ut som två kattansikten

[Wera]
0

#19 Omg det ser preciis ut som en katt! Ser ni ögonen? Nosen? Och typ "ränderna" som det vore en randig katt typ :P Coolt Tess! :)