Orb på riktigt
Igårkväll när jag satt vid datorn ..det hade börjat mörkna lite ute, och jag vet inte var skuggspelet kom ifrån..men på en vägg så kunde jag se en reflektion som var helt underbart vacker…den var inte rund, men den skimrade precis som en Orb och nedanför den så var en 4 kant som också skimrade så det var en reflektion från fönstret..men det var mycket vackert, jag satt och såg på det en god stund. Men .senare på kvällen, när solen gått ner, så sa min son,,(väldigt förvånat;) Jag tror att jag just såg ett spöke..det var en stor Orb som tittade fram bakom dörrkarmen, den var rund och skimrande och lyste, och den hade en svart lysande kant omkring sig….kan det första skuggspelet ha varit en förberedelse på den verkliga orben?
U R us
Det kan det absolut ha varit. Vilken härlig upplevelse hörru! =)
Vad jag blir avsundsjuk på dig. Du verkar ha mycket hos dig. Fotografera mycket tycker jag. =)
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Ska jag….
U R us
ja,bilder
Bilder bilder bilder, vi vill ha fler bilder! 
Det är ditt stora mission här i livet nu choklad! =)
ahh ja ok..har inte varit hemma , men vi ska se vad vi kan åstadkomma …
U R us
Usch jag skulle skitit på mig - nej men jag tycker sånt här är så läskigt! Men ändå lite spännande!
- Förstår inte hur spöken/orber kan vara så läskigt! För de kan ju inte skada oss.

Oj vilken spännande upplevelse! Hade en liknande upplevelse för några månader sedan. Jag vaknade mitt i natten med ett ryck och tittar ut i dörröppningen och ser en ca 1 dm, lite oregelbunden form ett lysande klot!! Tyvärr blev jag så rädd/paff att jag inte vågade kolla mer. Dumt annars så kanske man kunde fått sett nåt mer 
Men det är en normal reaktion att bli rädd sådär. Man ska nog ha kommit en bit i utvecklingen innan man tar sånt där helt med ro.
Oj vad spännande!