Ser ni ?
Ser inget.. försöker.. Men kan du inte ringa in det området där han ska synas? lättare kanske..
Kan verkligen inte se något :P tyvärr
Till alla andra som tittar. Glöm inte att kisa! det går inte att titta rakt på bara, för då ser man bara två människor.
Kul ifall någon ser det.
Hej!
KAn tyvärr inte se det du beskriver. Men jag lider nog av det Pernillaa skrivit om i en annan tråd - Pareidolia - för jag kan se ett ansikte som jag skulle kunna beskriva som ett troll i bukettens övre del. Förmodligen är det bara blommorna som spökar, men jag tyckte det var kul att påpeka det. ![]()
Kram Popcornett
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
#7 Trollet har jag däremot inte sett. Ska kolla igen :-)
#8 Nu kan jag bättre förstå vad du menar och kan antyda det när jag kisar. Läckert! kul det är att se olika grejer i olika mönster och former…
# 9 Säg till om du vill att jag ska förtydliga det!
Popcornett
Ritva
ja gör gärna det 
#11 ok ska bara fixa det! 
Ritva
tack.
Har svårt att se.. är det helkropp, halv? eller bara huvud?
#14 I ringen så har du överst ett mörkt hår med nästan vänt åt vänster, ögon som kikar under lugg. Man ser det högra bäst. Det ljusa till höger ser ut som en blomma i håret. Tänk alv eller troll. Ser du det?
Ritva
Jag ser ingen Jesus, bara ett bröllopspar.
Popcornett- ja nu såg jag
sött troll
17. Ja, det kanske är meningen att bara jag o mina syskon ser det, men även mina barn ser det tydligt.
Jag såg det på en gång väldigt tydligt. Just när du sa att mellanrummet mellan deras huvuden är näsryggen. Det har nog bara med fantasin att göra. Vad man tycker att man ser.

Jag sitter här och kisar och jag ser också likheten mellan bröllopsfotot och Jesusbilden. Häftigt!
Den lilla "alven" ser jag också!
Kul med bilder som man kan se andra bilder i…
Eva
Tog lång tid innan man såg något KUL!!!
snacka om ett minnesrikt kort
Kul att ni såg 
jag ser ett jättetydligt ansikte, men kan inte påstå att det liknar jesus direkt. Men jag såg det direkt på den lilla tumbsen istället för att klicka upp det!
HA nu såg jag det efter att ha läst cacao's inlägg om thumben.
Kanske har svårt att se det dock för jag inte är bekant med jesus.
#26 Håller med, ser inte likheten med jesus, men ett slags ansikte…
#27 kan nog ha mycket med om man är bekant med ikoner eller ej torr jag, ser som sagt näsryggen och ögonen men för mig kan det vara vem som hälst :)
Jag tycker det mer ser ut som en gubbe med mustash och glasögon. Ja näsryggen syns tydligt.
Ja jag menar inte att det ÄR jesus, men för mig liknar det en lidande Jesus 
Mer en rolig grej bara! =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Ja, jag kanske snöade in lite där på Jesus….
Haha! läckert :)
Jag såg likheten mellan bröllopsbilden och jesusbilden (:

Jag ser också gubben =) Fungerar ungefär som det kinesiska syntestet.
#35 Det var häftig, det tog en stund innan jag lyckades klura ut vad det står, men det var nog mest min dåliga engelska som sabbade..läckert
Ritva
så fort jag läste klart texten du hade skrivit först så kollade jag på bilden och så med en gång att det var jesus i den
tyckte det var väldigt läskigt :P Men väldigt coolt (:
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag ser också en lidande jesus i bröllopsfotot! Coolt :)
Kan tyvärr inte tyda det.
#15 Vad menas med "kikar under lugg" (något med blicken vet jag…) men jag läser det i böcker men fattar inte XD