Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 1598 ggr
pernillaa
0

Reklam för sajten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjenare

Jag tänkte att ni precis som jag säkert är måna om sajten och vill ha hit fler medlemmar och så tänkte jag att varför ska jag jaga fler medlemmar ensam när det ändå finns 164 medlemmar som säkert håller till på andra ställen på internet och kan hjälpa mig?!

För er som känner er manade har jag gjort 4 olika banners som ni får använda hur tusan ni vill, förrutom att påstå att det är ni som har gjort dom eller ta betalt för att låta någon använda dom. Ni får visa upp dom var som helst kan man säga men ni får inte hävda att de är era och ni får inte ändra något på bilderna förrutom storleken. Jag är upphovsrättsinnehavaren av dom.

Hur som helst så är det 4 olika. Den första är en reklambanner som är gjord på sajtens sidhuvud som jag skapade innan starten och sajtens web-adress utan någon annan text.

Har du någon idé hur man ska kunna locka medlemmar på något annat sätt?

Vore kul att försöka komma upp i 200 medlemmar på 2 veckor. Vi är 164 st nu så det saknas bara 36 medlemmar för det. Tror ni att vi fixar 36 medlemmar på 2 veckor? Skrattande

Använd friskt!

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0

Den här bannern är samma som den ovan fast med engelsk text.

pernillaa
0

Samma som ovan men svensk text.

pernillaa
0

En liten banderoll med engelsk text.

pernillaa
0

Puttar upp denna! =)

Kram

Liiza87
0

Har slängt in den på lite sidor nu :)

Mysan59
0

Oj, kan man få in dom på facebook, eller? Annars är jag bara här, visserligen kan jag kanske lägga in nån sån där på familjeliv också…

pernillaa
0

Jo det går säkert på facebook. Jag vet inte om du får göra reklam på familjeliv för andra sajter här på iFokus.

Mysan59
0

Nä just det, det tänkte jag inte på… Men hur får jag in den på fb då? Är inte så bra på sånt här…

pernillaa
0

Jag har själv ingen fb men det borde väl finnas något fotoalbum eller någonstans där du kan ladda upp foton. Så du sparar bara bilden på din dator och laddar upp den sim vilket foto som helst.

Mysan59
0

Jaja, det förstås! Ja men då ska jag se om jag kommer ihåg det i morron, för nu blev jag så trött.

Kram och sov gott!