Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterutanför-ämnetdiverse
Läst 2270 ggr
pernillaa
0

Kompistråden

Här på sajten tycks det vara vissa som hänger ihop sen tidigare.

Vilka umgås med vilka och under vilka omständigheter? Sen när och hur träffades ni?

Kram =)

Ha en bra dag! // Pernilla

HextremO
0

jag och Diiko - Min riddare i nöden. Hon gör mig alltid glad.

Vi umgås nästan varje dag, men har inte känt varann så jätte länge.

Men vi är rätt lika på många sätt, Både bra och dåliga.

Hon har iallfall gjort mig mer (drickan mer alltså) tokig..

pernillaa
0

Haha…okej. Vad heter ni båda då och hur träffades ni eftersom ni umgås irl om man säger så som det verkar?

HextremO
0

Jag heter  Cicci och Hon Linda. Hur vi träffades, det minns jag inte. Skulle tro att det är genom gemensamma vänner.

pernillaa
0

Okej… =)

Zadeira
0

Jag känner Vargnatt sen tidigare. Vi skickar vanliga hedeliga pappersbrev då och då.

Har aldrig träffats IRL, men brevat sen många år tillbaka, minns inte exakt hur länge men länge. "Träffades" genom en pojkvän till oss båda. (jo, låång historia)

pernillaa
0

Vad mysigt med brev. Jag saknar att ha en brevvän. =)

[Vargnatt-]
0

#5 Ja vi "träffades" ju på ett litet underligt sätt Skrattande Men det måste vara runt 6-7 år sedan nu :)

Zadeira
0

#6, jag älskar att skriva brev, så det är bara att skriva ;)

#7 Det är längesen ja, tror det kan vara nåt sånt. Men det är kul att vi fortfarande har kontakten.

pernillaa
0

Men hur kommer det sig att ni båda hamnade på iFokus då?

Zadeira
0

det är nog rena slumpen.. jag hittade hit genom en hästkompis, då till ridsport-forumet..

visste inte att vargnatt var medlem härinne alls faktiskt förren för typ ett år sen när jag var hundvakt och då jag såg henne på hundar.ifokus.

[Vargnatt-]
0

ja att vi båda kom hit var nog slump, jag hittade hit för 2 år sedan ungefär när jag och sambon bestämde att vi skulle skaffa hund, så då hittade jag hundar.ifokus :)

pernillaa
0

Hm….ment to be!!! =)

pernillaa
0

Jag pratar regelbundet med Merlin-pappa via pm. Annars känner jag ingen här direkt.

[trollduva]
0

jag känner ingen här på detta forumet,känner en på medeltid i fokus men hon är inte så aktiv

pernillaa
0

Trollduva: Du får delta i våra lekar och börja snacka med folk här. Är du mentalt störd så har du hamnat i rätt gäng! Flört

Eller hur gänget?! Skrattande

HextremO
0

vadå mentalt störd? Det är ju ganska normalt att spela internet alfapet mitt i natten? Likaså springa runt i skogarna och hoppas på att fånga spöken på bild.

Det är alla andra som är mentalt störda. Vi är normala

pernillaa
0

Ja intala dig det du HextremO. Får det dig att må bättre om du tror det så ska jag inte säga emot. Flört

HextremO
0

Haha : )

*sitterochgungarframåtillbakasamtidigtsomjagmumlar,jagärintementaltstördjagärintementaltstörd*

[Pirkkolino]
0

Jag "känner" alla, men ändå känner jag ingen. Hur tolkar man den? Skrattande

pernillaa
0

Alla känner apan, apan känner ingen!!! =)

[Pirkkolino]
0

#20 "Jabb" Pernilla, exakt så. Skrattande

Ritva
0

Jag känner ingen sen tidigare här (spökbilder) men har börjat lära känna flera både här och övriga iFokus. Däremot har jag tipsat en kompis om iFokus så hon finns här på iFokus. Vi har hörselskadade som genmensam sajt.

Men ju mer man pratar med varandra desto mer lär man ju känna varandra…. eller hur Pirkkolino, vi har ju börjat bra! Flört

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[Pirkkolino]
0

Popcornett…….Det stämmer ju bra..vi är redan på god väg. Det är så kul få ny kompis /nya kompisar. Glad

Merlin-pappa
0

Hej ….. Jo, jag och Pernilla pm:ar ibland! Vi för djupa diskussioner om livet mm ….. (HURRA)

Så skriver jag ibland till Trisha och Powerpuffan …..

Sen har jag ju busat med Popcornetts gästbok …..

Kram, Stefan

Ritva
0

# 24 Joo det har ju jag med fast i Merlin -Pappas så vi är väl på gång också…ja att lära känna varandra alltså…Tungan ute

kram

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Merlin-pappa
0

hihihi - Flört

[trollduva]
0

jo,jag är ganska galen,leker ju riddare och åker på "semester"till medeltiden om sommrarna=medeltidsmarknader och tornerspelSkrattandeFlört

Zadeira
0

Åh, men trollduva, då har vi kanske setts nånstanns då utan att veta om det ;) visby v 32 är min största glädje varje år!

powderpuff
0

Skriver till någon här, bla merlin-pappa, Pernillaa har också fått något PM. Annars är det en tjej, pepsan, som håller till på ÖN här på iFokus som vi skriver mycket till varandra. Henne chattar jag också väldigt mycket med.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[trollduva]
0

28#har tyvär aldrig varit på mvGråtermen längtar värkligen dit,du har inte varit på något här i skåne då,håller mest till här

Zadeira
0

#30, jag bor också i Skåne, Lund faktiskt… är alltid på medeltidsdagarna här i lund exempelvis.. annars inte varit på så mycket just här omrking faktiskt. Det är ju Visby som är den stora grejjen!

[trollduva]
0

aha,jag bor i höör

har varit där ett bar gånger,jag är med i skånska björnen,då har vi kanske träfats utan att veta om detSkrattande

Zadeira
0

jaa, skånska björnen har jag sett ett par gånger för några år sen, fast det var längesen ni var på lunds medeltidsdagar..

Jag har skickat ett pm till dig nu med!

[trollduva]
0

det var nog 2 år sen vi var där

powderpuff
0

det verkar vara en hel del Skåningar här på SB

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"