Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 1676 ggr
pernillaa
0

Dags för mig igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag kände att det var dags för mig igen att lägg upp en bild eller två. Den första är någonting rött på en jacka i min hall och jackan är helsvart. På bilden före fanns det inte med något rött. Men det var någon annan bild i den serien som det var en röd Orb på(tror att det var samma serie). 

Någon som vet vad rött betyder? Någon som kan se någonting i den där röda "plumpen" på jackan? 

Och för er som sett mina tidigare bilder, lägg märke till den där ljusare pricken som synts i två tidigare bilder

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den röda orben, även den i hallen samma kväll som ovan. Jag kan inte säga säkert hur nära inpå varandra dom är tagna. Eller jag kan men jag ids inte just nu. Blev bara 1,5 timmes halvslummer inatt.

Och den kvällen hade jag stoppat bort allt i hallen som kunde reflektera något. Det var kvällen mediet hade ringt mig och jag vägrde råka riskera att det bara var reflexer som syntes på bilden.

powderpuff
0

har tyvärr ingen aning om vad det betyder.

Hur är det annars i din lägenhet, är det lugnare eller har de börjat komma tillbaka?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

Nä det var lugnt en natt men sen kom det tillbaka. Knackningarna har börjat med 2 st på rad efter varandra med ett visst mellanrum. Men det känns bättre i alla fall. Frågan är ju bara hur han och sonen kommer gå ihop.

powderpuff
0

Det är några envisa rackare.

Jag har haft det mycket lugnare i huset sedan hon rensade vårt, det har ju kommit tillbaka lite men inte i den omfattningen som det var innan.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"