Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: glädjeämnen
Läst 1577 ggr
pernillaa
0

Nattsudd och ni medlemmar

Tjenare

Jag bakar in 2 meddelanden i ett inlägg här nu, blir enklast så.

Jag börjar väll med nattsudd. Nu har Popcornett blivit artikelförfattare här så hon håller i de nattsudd som blir! =)

Hon var så bra på att sammanfatta historierna så då får hon ansvara för det.

Så en klapp på axeln för henne för det tycker jag!

Sen måste jag få säga att jag tycker det är heeeelt otroligt att ni medlemmar lyckas hålla en sån otroligt god stämning här på sajten! Jag har varit bortrest i helgen och har nästan helt tagit avstånd från datorn ett par dagar och jag var jättestressad och rädd att det skulle spåra ur, men ni har ju fixat det hur bra som helst själva! Skrattande Jag är skit-stolt över er och hur ni lyckas samarbeta och hålla humöret uppe!

Sjävklart kommer det ju bra och dåliga perioder men vi har ju definitivt fått en bra start, peppar peppar. Vi får försöka hålla det så.

Så en stor eloge och klapp på axeln till er allihopa för att ni sköter det här så bra och till Popcornett som valde att ta lite mer ansvar i sajten!

STOOOOR kram!!! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Choklad
0

Stor kram till dig också Pernilla! GladVärldens bästa Sajtvärd. Enligt mitt tycke.Glad

U R us

pernillaa
0

Tack ska du ha Choklad! =) Men nu handlar det om er medlemmar min ros har jag ju redan fått!

Ha en bra dag! // Pernilla

powderpuff
0

Jag tror som så att en bra Sajtvärd ger bra medlemmar.

Denna sajten har blivit som en magnet….Man bara dras hit..

Och självklar är Popcornett super duktigt på att få ihop vårt svammel Skrattande

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Ritva
0

SkämsFörvånadSkrattande

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."