vadstena slott
känner av en kvinna på övervångingen som går fram och tillbaka i korridoren. Hon bär en svart lång klänning, håret utsatt i en stramknut. Hon är lite äldre med ett vitt förkläde. Det känns som om hon skulle vara husmor eller någonting sådant. Hon har en klocka i en ficka på förklädet som hon tar upp och tittar på ibland, precis som om hon väntade på någon. Hon är lite stram eller snobbig.
Sen känner jag av en herre som har svårt att gå, han har ont i ett knä. Han är lite över 50 år. Han rör sig mellan rummen på mittenvångingen direkt under spiran mitt på slottet.
På bottenvångingen så känner jag av en kvinna som lagar mat. Känner matlukten och hör hennes glada trallande. Känns som det ska vara hushållerskan på slottet. Hon är kort, lite rund om kinderna ( väldigt glad i mat). Hon är en humoristisk dam och tycker om att hitta på bus.

Även här känner jag av damen som väntar på någon. Hon som jag kände av på översta våningen på första kortet. Känns som om hon väntar på att frun i huset ska komma. Det känns som om damen väntar på ett besked av något slag. Hon vankar av och an av nervositet.
Mannen med knävärk känner jag också av. Han känner jag dock inte lika tydligt på detta kort. Det känns som om han ska varit butler åt herrskapet i huset.

#4 Här blev jag nertrampad av en massa hästar.
Ljusbruna och vita. En del är fastspända om fyra i en vagn och en del bär soldater på sina ryggar. Men de kommer mot mig i en väldig fart

Huanimej. Det känns som ett riktigt spökslott. Jättefin bild på den första bilden!