Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2607 ggr
april4
0

Orb eller?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bild i Fiskeboda i helgen. Det jag undrar över är vad är det som har kommit med i bilden? Fanns inte med på andra bilder, tagna från samma ställe och samma tidpunkt. Bilden är tagen från ett Vikingaställe.

april4
0

Glömde skriva att det ser ut som nån sorts rök ovanför stocken

Ayena
0

Jag kan inte se något Rynkar på näsan

april4
0

Gilla, om du tittar på stocken, så precis ovanför den finns ett grått fält som ett Moln ungefär.

[trollduva]
0

jag ser röken,har ingen anning om vad det kan vara

Mysan59
0

Det ser om som nån slags dimma… mysko….

Ayena
0

Jaaaa, nu ser jag juu!

Jag tittade på den stocken som står upp och där syntes ingen rök. Men detta ser lite mysko ut. Jag ljusade upp bilden lite och då blev det ännu mera effektfullt.

pernillaa
0

Lägg upp den bilden Gilla!

Ha en bra dag! // Pernilla

Zadeira
0

mycket spännande bild! häftig!

Ayena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en uppljusad variant

Mysan59
0

Högst upp till vänster i den vita dimman ser jag några huvuden, men det kan ju också vara stenarna som bilder ett mönster…

Ayena
0

# 10 - Jag ser också några figurer där. Det där kan inte vara några stenar. Märkligt……….

werner
0

Jag tycker den orben jag såg ser ut som en solreflektion antingen från något runt omkring eller så är det fett på linsen som reflekterar in det i kameran,,

Mysan59
0

#11 Nej, för det ser ut som en kvinna i profil.

Dessutom på det stora trädet lite till höger om dimman, är det en silvertråd eller nåt sånt… Vad kan det vara?

isa
0

jag ser också två silutter av människokroppar ( elle nåt ) av "röken" ovanför stocken. Men jag ser också två små "rökiga" ansikten borta vid det lilla berget. som#10 också ser.