Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettglädjeämnen
Läst 2458 ggr
Ritva
0

"vår" sajt...

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker det är en sån himla skön stämmning här på Spökbilder. Många bra trådar och tillåtande attityd.

Peppar, peppar har vi varit hittills förskonade från personer som bara vill förstöra och det tror jag beror på att vår Sajtvärd och Medarbetare går in tidigt och markerar att vi måste tänka oss för, dvs innan det går överstyr.

Jag tycker att de ska få en blomma för det arbete de lägger ner…

Kram till er värd och Medarbetare och självklart till alla ni andra som gör det värt att vara här och läsa/skriva.

Med hopp om en fortsatt liknande stämmning här!!!

Popcornett/Ritva

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[Pirkkolino]
0

Jag delar din uppfattning om sajten. Här är positivenergi som cirkulerar. Trots namnet…spökbilder…Skrattande Här finns gott om positiva spökar…som håller oss glad humor. Glad

pernillaa
0

Åååh, vad gulligt! Blir alldeles rörd. =)

Men jag måste säga detsamma, för utan medlemmarna vore det ju ingen sajt och det är ju ni som gör ett stort jobb med att låta bli att bråka om saker och ting också. =)

Så till er medlemmar:

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
0

Håller med och visst är det bra med en Sajtvärd som direkt går in och sätter stopp när det håller på att uppstå tjafs!

Kram från mig till allihopa också! Glad

powderpuff
0

Håller med. Tycker denna är en av de mest positiva sajterna på iFokus.

Det är väl därför som det rasslar till i ens poäng hela tiden. Innan spökbilder fanns så hade jag problem med att hålla mig ovanför 500 poäng men nu är man en bra bit ovanför det Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Choklad
0

Kan inte annat än hålla med övriga härinne!Glad

U R us

[Pirkkolino]
0

Jag tycker att sk.tjafs är inte så farligt på sajterna eller någon annanstans. Men det är sämre att somliga "tjafsarna" har med sig negativladdade energi, och den smittar som virus på datorer…och gör att stämningen i atmosfären blir inflamerade…och därefter fler och fler känner sig nedstämt och irriterade. 

Pernillaa…..du vet hur det har varit…i en annan sajt…och.. du förstår vad jag menar. Här har du tyglarna…och det är som skapar harmoni i sajtens atmosfär…Att min beundran om saken tillhör dig…Glad

Zadeira
0

Nämen gud vad gilligt!

Tycker alla här inne gör ett himla bra jobb för att behålla den positiva stämningen!

Yaay för oss alla!

Ritva
0

Skrattande

Ritva

[Pirkkolino]
0

#7 Så tycker jag med…….och du gjorde bra att skapa den här tråden. Glad

[Pirkkolino]
0

#7 #8 …Ursäkta..det blev fel nr. Men ni får tar de rätta nr. själv…..Skrattande

Ritva
0

#10 ingen fara jag förstod vad du menade..Skrattande

Ritva

[Pirkkolino]
0

Skrattande

pernillaa
0

Det är ju sånna här saker som gör stämningen på sajten. Vi visar varandra respekt och uppskattning. Var och en har sitt utrymme för vi ger varandra utrymme att röra oss på.

Pirkko-anneli: Jag förstår vad du menar med den där andra sajten och det som var där. tack för att du och alla ni andra tror på mig.

Tycker också att vi alla borde ge Zadeira en klapp på axeln som bara osynligt anpassat sig till att vara Medarbetare och utan att göra något väsen av sig, ändå gjort skillnad här på sajten.

Kram på er

[Pirkkolino]
0

Pernillaa….Det är så lätt för mig att tro på dig, för att jag tvivlar inte andras upplevelser, oavsett vad de handlar om. 

Zadeira får klapp på axel av mig..såklart..

Jag skickar kram till alla i sajten. Glad

Ritva
0

#13 Zadiera finns omnämnd i starten - så ingen är glömd. Ni gör helt enkelt ett kanonjobb!!

Popcornett

Ritva

evaste60
0

Kramar till både dig Pernillaa och Zadiera från mig, ni har gjort ett toppenjobb, som uppskattas av mig och mååååååååånga andra här!! Kyss

Merlin-pappa
0

Halloy! #0#

Jag håller med dig Popcornett/Ritva!

Helt och hållet. Jag är glad att jag får vara här med er alla …. och glad för vår goda Pernilla! Tittar man efter riktigt noga på Pernilla så ser man en gyllene gloria!!

Sen kan jag ju vara kaxig och slå ner på de som kommer med nedsättande kommentarer, men det sker inte ofta.

Kanske därför jag blev dagofficer i lumpen …. Samtidigt som jag kunde samla grabbarna runt mig, samtidigt slog jag ned (med mjuk hand) på dem som var elaka …. De lärde sig att inte göra om det.

Det viktiga är att tänka med hjärtat!

Tack allihop för att ni gör denna sajt till vad den är! En GOD och POSITIV sajt!!!!!

Vänlig Jätte Kram!

Stefan

Zadeira
0

Jag har väl inte gjort så mycket härinne ännu, hörrni! Men tack ska ni ha! Ska väl försöka göra lite mer nytta här, kanske få ihop en artikel eller så när det ges tid till det.

pernillaa
0

Nä men du kliver in när du behövs Zadeira. Du flyttade ju något inlägg där o.s.v. Du är där i alla fall och det är särskilt värdefullt för mig för jag känner lite mindre press i.o.m. att jag vet att du är där och håller koll du också. Att allt hänger inte bara på mig. Självklart har ju jag ändå typ 70 % av ansvaret, men ändå.

Tack Merlin-pappa och till er andra också förståss. Ni är så fina och ni känns som min nya familj på något sätt. =)

Nä nu måste jag ta och dricka lite kaffe och ta mig samman. Flyger kärleksförklaringar huller om buller idag lite överallt så jag blev tvungen att böla lite och känna tacksamhet för de(t) jag har i mitt liv! Jag är en rik människa trots allt! =)

Stoooor kram

Zadeira
0

Haha, ja, man får försöka göra småsaker iallafall så att det syns att jag är Medarbetare! Men jag kanske tar fram the big guns och överröser forumet med nya ideér så fort allt lugnat sig lite i mitt liv ;)

Ritva
0

#20 Det ser vi fram emot…Flört

Ritva