Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterutanför-ämnetdiverse
Läst 2865 ggr
pernillaa
0

Sista natten

Inatt är sista natten(förhoppningsvis) med mina spöken. Imorgon får jag hjälp av ett medium via telefonen.

Nu tänkte jag agera spökjägare inatt och fota, fota, fota som ett allra sista försök att få med "dom" på bild.

Så imorgon kommer jag troligtvis att ha någonting att visa. =)

Känns som om jag ger mig ut på djupt vatten men gör egentligen inget annorlunda än annars förrutom att jag kommer att fotografera mer.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

powderpuff
0

Håller allt jag kan hålla för du ska få lugn och ro. Hoppas de inte blir jävligare i kväll bara för detta…

Kram

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

Det kommer det säkerligen att bli för "de" vet om att det är dags för utrensning imorgon så det lär bli protester, det har redan börjat leva om inne på toaletten.

Jag leker lite med elden nu, men må så vara då.

Choklad
0

Lycka till Pernilla..du är modigare än vad jag är…jag har också fått erbjudande om att få hjälp att rensa ut mina spöken..

U R us

pernillaa
0

Tack. Är du rädd för att rensa ut dom eller vill du bara inte Choklad?

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad heter förresten denna leende blomma?

Såg en enda tapper en vid kommunhuset.

Merlin-pappa
0

Vet inte alls vad blomman heter …. Jag gissar på Mårten! - haha …

Håller tummarna för dig pernillaa, att du slipper spökerna, och får lungt i lägenheten. Jag har funderat på hur jag skulle vara som spök-jägare-upprensare …. Kanske skulle jag reta upp dem, och få skocken efter mig???

Kram

Choklad
0

#6 Meen så talar väl inte en trollkarl? Du hade bara sagt alakazam! så hade de blivit snällaFlörtGlad

U R us

Choklad
0

Pernilla det är en Pense`

U R us

pernillaa
0

Pensé…är de ovanliga?

Håller med Choklad merlin…stå på dig lite vet jag. =)

powderpuff
0

Penséer är vanlig vårblommor.

Du har inte möjlighet att sova över hos någon inatt så du slipper vara där om det är så de bråkar lite extra ikväll.

pernillaa
0

HAHAHAAAAAA nu har jag fått BEVIS för att mina speciella orbr verkligen är andar. HAHA. Oj vad uppspelt jag blev. Det small i min sons bokhylla ocheftersom jag sitter med kameran i handen så tog jag snabbt ett kort och fick med en sån där fantastiskt lysande Orb som det är sånt konstigt mönster i som är så sällsynta. Det är tredje gången nu som det blir så…dom dyker bara upp när det låter i något och när jag känner att jag har sällskap…positivt sådant. Så f*n ta skeptikerna, det här vet jag med säkerhet nu! Hahaaaaaaa.

(Menade inte att reta upp skeptiker…menar att jag har bestämt mig för vad jag tror eller snarare vet nu och att de får försöka komma med vilka "bevis" som helst men att de ändå inte kan bevisa motsatsen till vad jag tror.)

Merlin-pappa
0

Kuuuul, Pernilla. Visa bilderna när du har tid och ork …..

…. elller Orb ….. hahahaha ….

Jo, jag får väl trolla bort spökerna ….

pernillaa
0

Ja måste bara visa bilden nu redan. Har fler mysko orber på bild sen ikväll också men den här var fantastisk. Har en sen den 15:de också som jag tänkte visa.

pernillaa
0

Här den från 15:de..då var det också mycket aktivitet här. Då flydde jag till min pojkvän mitt på ljusa dagen eller på eftermiddagen kan man säga. Tog ett kort precis innan jag gick ut genom ytterdörren. Det var någonting som "någon" ville visa mig med bilden precis under orben där för jag kom på mig själv med att rent automatiskt stå och titta på den där bilde som jag ritat fast jag knappt lagt märke till den sen jag flyttade in. Lägg märke till hur man ser hur det strålar under orben. Damm?

Mysan59
0

Otroligt fina! Speciellt den första #13, men den andra också.

Lycka till med spökutdrivningen förresten!

powderpuff
0

Den orben i inlägg 13 ser ju ut som en häxa i profil.

pernillaa
0

Jaså? hm…

Det lever om som tusan här ikväll. Helt sjukt vad det låter inne på toaletten ikväll. Tror att jag lyckades få med detdär typiska ljudet från toaletten på en ljudinspelning ikväll. Ska lyssna vidare.

powderpuff
0

Hoppas det inte gjorde något att jag fyllde i "häxan" som jag ser den

pernillaa
0

Nä det gjorde absolut ingenting. Jag såg henne direkt efter att du sade det.

powderpuff
0

Den är ju rätt tydlig.  Trots "häxan" så är de vackra. Hoppas det lugnar sig sedan. Skulle inte vilja byta med dig just nu.

Mysan59
0

Hur går det Pernilla?

sandra1977
0

jag måste bara få fråga varför vill du ha bort "dom"..stör dom el är dom inte snälla? jag har oxå "folk" här hemma men jag skulle absolut inte vilja bli av med dom,dom tillhör familjen på nåt vis..Gladskulle bli så tomt om dom försvann..

pernillaa
0

Jo det är så att dom lever om dygnet runt. Det är alltså en Poltergeist och jag känner mig hotad av en figur här. Jag känner tydligt när det är något positivt och när det är något negativt och den här negativa energin kommer alltid när jag ska sova oc står och blockerar dörröppningen för mig och kräver någonting av mig som jag inte vet vad det är. Det är någon som är arg här och slänger ver ilska och panikångest på mig och det vill jag inte ha och den energin behöver hjälp.

De snälla får gärna stanna men den där negativa energin vill jag ha bort. Han/hon är inte välkommen här.

sandra1977
0

oh fy vad läskigt! då förstår jag varför han ska bort!för jag är nästan säker på att det är en man..vitt hår,gammal,insjunket ansikte..han ser riktigt otäck ut..han verkar höra till huset eller platsen där huset ligger..han gillar inte att du bor där..han tycker inte om barn…där tog det stopp! lycka till.

Zadeira
0

Pernilla, fixa någon som kan utföra en rening åt dig! På det sättet rensar man ut negativa energier och andar, men de snälla spökena är fortfarande välkomna.

Mamma renar här hemma ofta då vi har mycket spöken här, då vet man iallafall att de som är här inte är ute efter att skada eller något annat dumt.

Synd du inte bor här i närheten, då hade jag kunnat be henne hjäpa dig.

JosseT
0

Skicka in ett ljudklipp hit sen! :)

pernillaa
0

Jo. Alltså natten som var var den livligaste natten hittills. Men också den häftigaste eftersom jag inte var rädd. Jag visste att de ska bort idag. Det har aldrig låtit så många gånger inne på toaletten tidigare som det gjort inatt. Det var upp emot 30 gånger som det lät väldigt tydligt därifrån, det lät som sagt i sonens småmöbler och jag fick med en otroligt vacker Orb då på bild. Det knakade i stolarna i köket, det knackade i väggen mellan sovrummet och vardasrummet som jag har bakom mig nu och det lät som om det hasade något över golvet och någonting "grymtade" Det small i högtalarna till datorn och när jag fotade de gångerna var det väldigt speciella orber även då kring högtalarna. Men det häftigaste var ändå den fysiska kontakten! =)

Jag hade just tagit ett kort och när jag sänkte högra armen så slog mitt högra lillfinger emot en rätt så fast yta som liksom drog sig undan under handen på mig. Det pirrade i lillfinger-toppen ett par sekunder efteråt. Senare när jag satt vid datorn så var det något i fingertopps-storlek som knackade mig på nedre delen av ryggen en gång. 5 sekunder senare landade ett tryck av 2 fingrar på samma ställe och ökade kraftigt till ett hårdare och hårdare tryck och blev kvar ca 30 sekunder. Det lindrade smärtan jag hade från livmoderinfektionen och jag kände en stark omtänksamhets-känsla från vem det nu är var som gjorde det. Någon väldigt ödmjuk var det. Jag var vaken till 3 men sen sov jag gott inne i sovrummet. Första gången på säkert 2 månader som jag sover i sovrummet istället för i soffan.

Om 30 minuter ringer mediet.

Kram

Merlin-pappa
0

WOW - vilken historia Pernilla!

Du ska se att allt blir till det bättre så småningom. Jag är OPTIMIST för din del …..

Mysan59
0

Lycka till!

powderpuff
0

Sitter och gapar av din berättelse.. Skönt att det lindrade det onda du har. Mediumet är jätte duktig så jag tror du kommer att få väldigt lugnt sedan.

pernillaa
0

Powderpuff: Jag kan inte tacka dig nog för att du hänvisade mig till henne.

Det gick sueränt och hon berkäftade allt som jag själv upplevt och vi drev ut den här negativa manliga energin som jag berättade om att jag upplevt. men han kom tillbaka där efteråt på kvällen så hon fick koppla upp sig mot mig igen och jag stod inne på toaletten och bad honom gå och det var som att stå i ett elektromagnetiskt fält eller nåt för det pirrade så kraftigt i händerna så armarna började sväva av sig själv och det pirrade så mycket på huvudet så jag trodde att håret skull lossna nästan. det var en tjurig kille det där. Sov hos pojkvännen inatt men nu när jag kom hem så var det så lugnt och tryggt och det här trycket och min auto,matiska osäkerhet och känsla av att vara trängd och iakttagen var borta. Hon skickade lite healing också. fantastisk kvinna det där.

Kram

powderpuff
0

Kul att jag hade ett litet finger med i spelet. Hon är skitduktig, detta Mediumet. Bara sättet hon lyckas med är helt fantastiskt, fattar inte hur hon gör.

Vad härligt det är lugnt. Nu hoppas vi att det håller i sig så den där gubben inte kommer tillbaka.

pernillaa
0

Det som förvånade mig mest var inte hur duktig hon var för jag litade på ditt ord. Det som förvånade mig allra mest var att jag hade haft rätt i så mycket och att jag faktiskt tycks ha en medial förmåga. Av allt hon kännt hos mig var kanske 20-25 % nytt för mig men resten visste jag redan själv. Men hon var fantastiskt duktig.

powderpuff
0

Du ska kanske ta och utveckla din förmåga Skrattande

pernillaa
0

Sa det till min mamma igår men hon tycker det är så läskigt så hon tyckte inte det. =) Vi får se vad som händer. Men jag ska göra det någon gång när jag har tid ork och råd.

Merlin-pappa
0

Jag är helt säker på att du kan utveckla din förmåga, Pernilla.

Grattis, föresten! Skönt att du ÄNTLIGEN får ro.

Skulle busen återkomma, så skicka iväg honom till mig, så ska jag skälla på honom ….

Skicka gärna ett pm, om mediet, då jag är nyfiken på en kontakt med det hela.

Kram, kram, Stefan

Pose-idon
0

Skönt att han är borta, hoppas du får det lungt och skönt hemma nu Skrattande

//Elin