Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 1895 ggr
Afghanistan
0

Ursäkta...

Hej..

Jag har kollat lite på detta forum. Och sett bilder på era "andar". Jag tror på spöken, jag har sett riktiga scary bilder.

Men till exempel, om det är en bild. Som "Pojke i spegel". Dubbelexponering? Det kan bli så met foton ibland, ni som får sådana fenomen. Kolla på era bilder om varelsen finns på era bilder.

Och "orber", dammpartiklar, smuts på kameran? Jag kanske är konstig, men jag ser ingenting i dessa bilder mer än dubbelexponering och dammpartiklar.

Choklad
0

Ok, det är din åsikt och den respekterar jag. Hoppas att du respekterar oss också. Klart att det kan komma smuts på kameran, men ibland fångar man annat ocksåGlad

U R us

pernillaa
0

Sagt på ett bra sätt Afghanistan och bra svarat Choklad. Självklart finns det alltid olika åsikter om det här och båda åsikterna kan vara rätt. Huvudsaken att man respekterar varandras åsikter.

Jag tror att det väldigt många gånger är just damm eller dubbelexponering eller annat naturligt. Men ibland är det kanske inte det fast det är snarlikt något naturligt. Sen är det upp till var och en att tro det man vill.

Och välkommen förresten till dig Afghanistan. Skriv om dig själv i tråden "Presentera er!!!" så blir vi andra jätteglada. =)

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
0

Jag håller med om att visst finns det naturliga förklaringar i dom flesta fall, men som Pernilla säger, ibland kan det vara sånt som är svårare att förklara…

Choklad
0

Och det som jag trivs med härinne är att man får ta reda på huruvida det är naturligt eller inte i lugn och ro och utan att bli hånad. Och dessutom så är det mycket intressant att få äkta kritik på ett bra sätt, man lär sig mycket på så vis.

U R us

Merlin-pappa
0

Håller helt med Chokladis ….. Personliga påhopp får mig att se RÖTT ….

[Pirkkolino]
0

Jag vill tillägga, att mig är det inte alltid viktigaste den vad man ser på bilderna. Utan den vad man ..känner..av bilderna. För att jag i alla fall känner olika typ energier även av bilder. Jag kan ändå inte alltid tolka vad energier är för nåt. Glad

Sofiae
0

Afghanistar, man kan inte dubbelexponera med en digitalkamera eller mobilkamera. Från kameror man använder film i kan man råka ut för det, filmen kan haka upp sig t.ex. Men bilden med pojken i speglen ser inte dubbelexponerad ut, var pojken inte där då har någon lagt in honom senare.

#6 Jag kan inte som du känna av energi från ett foto, men förstår vad du menar.

werner
0

Afghanistar jag är lika skeptisk som dig angående sånt men råkat ta en bild där jag inte kan förklara varför det ser ut som det gör för det ser helt galet ut mot de förgående bilderna.

Afghanistan
0

#8 jag vet, hos min systers spökar det, Och där får vi riktiga… riktiga… läskiga bilder!

Btw: jag heter Afghanistan

Kolla själv på min sajt

Choklad
0

Jag har kollat och dina spöken är lika osynliga som våra…men våra fastnar på bildFlört…du har ju inte ens bilderFörvånad vore intressant och se om du har några?

U R us

Afghanistan
0

#10. Jag ska be min syrra att skicka några när hon kommer hem till sig. Okej? :)

Zadeira
0

Gör gärna det! bilder är alltid intressant! lättare att diskutera då.