Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 2016 ggr
Mysan59
0

Tre foton efter varandra...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden kanske inte alls hör hit, förmodligen är det bara kameran eller den som är bakom kameran (jag Flört) som gör nåt tokigt, men vill visa den ändå.

Jag lägger också in två av dom bilder som jag tog samtidigt, med den som jag vill visa, för att ni ska se att det inte var nåt fel på kameran just då.

Är det nån som känner av nåt, så vore det intressant att veta…

Jag har ringat in hans hand som syns lite grann.

Mysan59
0

Här är den ena jag tog samtidigt med den första, kan skilja några sekunder eller minuter…

Mysan59
0

Och här är den andra, jag tar alltså med dessa som jämförelse….

(Den här lilla killen är idag 14 månader och mormors älskling Glad )

pernillaa
0

Handen på kortet är babyns hand. Mörkade ner fotot lite så att det syns bättre. Du måste ju nästan ha skakat till kameran på det första kortet, eller?

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
0

Jo, jag ringade in handen på Kevin, så man skulle se att han var där under nånstans Glad

Ja, förmodligen är det nåt sånt… Men man hoppas och vill ju gärna att det ska vara hans skyddsängel Flört

Vi får se om nån känner av nåt, eller så är det bara jag som skakar till med kameran Oskyldig

pernillaa
0

Jag tycker att det ser ut som om du har råkat få kamera-bandet ivägen för kameran.

Mysan59
0

OK…. Jag tror inte det är det, men visst kan det vara så….

Tråkigt ju, vill ju att det ska vara hans skyddsängel OskyldigGlad

pernillaa
0

Jag kan ju inte säga säkert så det kan visst vara hans ängel. Försöker att se objektivt och hitta lösningar.

kram

Mysan59
0

Ja, men det är klart du ska göra det! Jag la ju in dom under "kritisk analysering", men man önskar ju ändå…Glad

Lilj-an
0

Så söt liten Kevin

Vare sig det är något som stör bilden av naturlig orsak eller inte så kan man läsa av bilden ….

Jag ser en man med hatt… han sitter ner och spelar gitarr …

Merlin-pappa
0

Lilla Kevin är ett gulligt litet gryn!!

Nog förstår jag att mormor är stolt!!

Första bilden ser ut som ett konstverk!! Bilderna på Kevin är riktigt gulliga!!!!

GRATTIS till ett så litet sött barn-barn!!

Mysan59
0

#10 TACK!!! Och snart finns det en liten till…. Glad

#9 Tack till dig också! Och vad spännande, undrar vem det kan vara? Ingen jag känner igen, men det kan vara på pappans sida förstås.

Mysan59
0

Så här ser lilla gubben ut nu…Glad